Op dit filmpje is goed te zien hoe ze nu loopt. Iemand tips? Want ik zit met de handen in het haar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tot 5 april zal ik dus ook niet (vaak) meer kunnen reageren.
Naar mijn idee het ergste dat kon gebeuren is gebeurd. Ze is verkocht. Aan een handelaar, voor 100,-. Donderdagmiddag hebben mijn zusje en ik haar nog helemaal opgepoetst en bijgeknipt. Gisteren (zondag) komen we weer bij de paarden... Isa weg. In eerste instantie dacht ik dat hij haar had laten inslapen. Wàs dat maar gebeurd..dan had ze nu in ieder geval rust.
) Mijn hart is echt gebroken, ik moet nu de tranen weer tegenhouden, gisteren zat ik er echt helemaal doorheen. Ik had zò graag willen proberen om er nog wat van te maken, en wat nu? Zo'n handelaar gaat er echt niet weet-ik-het-hoeveel geld insteken denk ik.. Ik had al met een osteopaat contact gehad maar wilde graag contact met Annemyke Kingma, aangezien ik zulke goede dingen over haar lees. Ik was aan het wachten op een telefoonnummer van haar van een andere bokker, en als internet er niet uit had gelegen had ik haar waarschijnlijk al gebeld en een afspraak gemaakt..