Kwou vandaag ook beginnen maar het heeft de godganse dag geregend en in de schuilstal is het te donker T_T Begin aan mijn stage nu en dan ben ik pas weer volgend weekend thuis, maar de voeten zien er nog goed uit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
peer2005 schreef:Je hebt nu alleen maar met je rasp over de hoef 'geaaid', er is niks gebeurd. Volgens mij kan je het bekappen beter aan een profi overlaten ipv na één dag al zelf met je paard aan de slag te gaan.
Arabesk schreef:Chubby schreef:Ik ben nog bezig met het boek...
Zal eens opzoeken hoe lang van te voren ik die test gemaakt moet hebben
de nacht vantevorentenminste veel cursisten bij mij doen dat.
Als je de test maar maakt, want dat is gewoon veel beter, dan heb je het meeste aan die dag
TurdusMerula schreef:Hoeftniet, volgens mij weet jij best wel wat van de NB-opleiding van PN af. Ik vind het persoonlijk dan ook jammer hier je 'retorische' vragen terug te zien. Ik zou daar liever een ander topic voor zien.
Waarmee ik niet zeg dat je niet kritisch kunt zijn. Maar TS is enthousiast, imo terecht, en klinkt niet als een ondoordacht iemand.
Daarbij wordt er altijd benadrukt de hoeven te laten bekijken door een professional; werk kan dus worden gecontroleerd.
Ik vind het heel verstandig van TS om eerst voorzichtig te beginnen. Voor het paard, en ook voor je eigen gemoedsrust.
Zo te zien ben je heel goed bezig!
Edit: ts zelf is me nét voor, ik zie nu haar bericht, welke er nog niet stond toen ik aan het schrijven was.