Kuggur schreef:Wow, wat een wartaal,
Ik maak niemand uit voor relschopper, ik wijs jou erop dat je dat doet (lezen is blijkbaar ook moeilijk).
En tussen twee haakjes Faber ik ben niet een "natuurlijk bekapper", Ik besla mijn paarden (zelf).
Maar goed je antwoorden getuigen van een dermate hoge graad van verwarring dat ik verder reageren in dit topic nutteloos acht.
Ik heb alleen 1 aangesproken op rel komen schoppen en niet uitgemaakt voor relschopper. U schrijft: Wat een onzin topic inmiddels, mensen die terechte kanttekeninggen bij de vage stemmingmakerij van de TS plaatsen worden voor relschoppers uitgemaakt (inplaats van een inhoudelijk antwoord).
Wat zou er aan de hand zijn als u wel een natuurlijke bekapper zou zijn? Er wordt van gemaakt dat ik tegen alle natuurlijke bekappers wat zou hebben? Daarom mijn onderschrift, die mijn ijzers passen trekken die aan. Dus die zich aangesproken voelen, zullen daar wel hun redenen voor hebben? Persoonlijk enig ervaring mogen uitwisselen onder andere in Amerika, maar om mezelf dan ook natuurlijk bekapper te noemen? Waarom bekappen een nieuwe naam geven, zoals ook het andere wat ik beschreven heb? Het systeem van Baucher wordt nu ineens het systeem van meneer Sjefke Janssen en zijn hollandse school genoemd? En dan zorg ik voor verwarring? Nee de mens heeft dat aan zich zelf te danken, door de kennis niet te kunnen of willen leren. De moderne willen het niet meer van de ouderwetse leren, wat weten die oudjes nu nog de moderne weten toch alles beter?
Dan ontstaan er situaties zoals ik beschreven heb, maar de conclusies zijn toch al getrokken en de veroordelingen uitgesproken? Waarom denken aan de echte slachtoffers, de paarden?
U schrijft zelf uw paarden te beslaan, mag ik vragen welke opleiding u gedaan heeft?
Hannah_Menno schreef:Zooooo.. Ik snap de helft niet van wat je nu eigenlijk wilt maargoed..
Als je dat allemaal wil gaan boycotten kun je de paarden misschien allemaal maar in laten slapen?
Het gaat er niet om dat ik alles wil boycotten, waar heb ik dat geschreven? Ik heb geschreven dat er geboycot wordt, ten koste van de paarden?

zijn maar leg me dan maar eens idiotproof uit wat met bovenstaande quote bedoeld wordt????