Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:De Paard Natuurlijk bekappers zijn over 't algemeen autodidacten - kan het je niet aanraden. Zoek dan liever een bekapper die een Amerikaanse opleiding heeft en daar ook veel ervaring met probleemgevallen heeft opgedaan.
liljebo schreef:Jammer weer, een dergelijk negatief commentaar. Gebaseerd op ????
Jannepauli schreef:liljebo schreef:Jammer weer, een dergelijk negatief commentaar. Gebaseerd op ????
Waarom is dat jammer?
Ook niet-positieve informatie heeft waarde - het zal iemand tenminste aan het denken zetten.
Mijn mening is gebaseerd op kennis én ervaring - niet van 'horen zeggen' zoals jij. Je woont tenslotte in Zweden . Daarbij zeg ik ook niet dat álle PN-bekappers niet deugen, maar ik hecht belang aan een gedegen opleiding én tenslotte worden PN-bekappers geschoold in een paar dagen cursus, op basis van wat de Amerikanen doen op het gebied van natuurlijk bekappen. Uitzonderingen daargelaten.
Jannepauli schreef:Schiet mij maar lek, maar dit noem ik geen sincker.. wel een dunne zool en hele kleine kanteling van het hoefbeen. Maar dan ook echt minimaal.
Het lijkt me dat je hier nog van alles mee kunt.
Lovehorses55 schreef:de pony van mijn buurman is heel erg hoefbevangen geweest
en hij loopt nog steeds niet goed maar naar mijn weten is hij niet meer hoefbevangen
wat kan ik doen tegen dit half make lopen
Louise74 schreef:Meen je dat? Ik hoop het echt, maar dierenarts had het al over euthanasie. Nu ben ik eigenwijs en als er een kans bestaat dat het goed komt dan grijpen we die met beide handen aan!