Nee in eerste instantie mag dat ook niet 24/7. Je moet opbouwen met max 4 uur. Daarna minimaal 8 uur. Mijn pony staat op stal en op een klein stukje paddock voor een x aantal uur per dag.
Erg he, dat heb ik dus niet gedaan....ik heb de lappen meteen 24 uur omgedaan Wist t niet. Maar de merrie reageerde er heel sterk op, had direct meer zwellingen en toen kwamen we erachter dat je dat eerst moet wennen....
O jee, dan kijk je wel even raar als ze dan ook zo sterk reageren.
Mijne staat 24/7 op het weiland dus zoiets is geen optie, zeker niet met deze regen. Wordt natuurlijk een vies nat hoopje kledder om het been. Bloedsomloop wordt door de continue beweging natuurlijk sowieso gestimleerd bij haar dus is het ook waarschijnlijk niet nodig.
Zetten jullie dag en nacht met die back on track beschermers op stal ?
Muriel
Geplaatst: 10-07-14 08:28
Bij agradi is er nu ook 25% korting, dan komen de beschermers op zo'n 72-73 euro uit dacht ik Vraagje nog, gulpje jij hebt dus de onderlappen he? Wat is het verschil tussen de onderlappen en de beschermers? (behalve gebruiksgemak) Anders wil ik misschien eerst de onderlappen bestellen om te kijken wat het effect is, maargoed als ze echt zo fijn zijn kan ik natuurlijk dan beter in 1 keer de beschermers kopen
Ik ga morgen weer voor de controlescan. Ben erg benieuwd! We zijn nu 2x 3 minuten aan het draven en het been reageert niet, dus dat lijkt positief. Er zit nog wel wat verdikking op de plek van het scheurtje in de pees maar dat zal waarschijnlijk wel zo blijven.
Succes met de echo, vaak zit je gevoel er niet ver naast (spreek uit ervaring) Wij gaan vanavond weer lessen en ik zit te twijfelen om ons op te geven voor een clinic van Evert de Jong...Merk dat ik echt weer steeds fanatieker ga worden..heb ruim een jaar alles in de ijskast moeten zetten en heb een btje het gevoel dat we wat in te halen hebben
Om te testen heb ik nu een bot elleboogbeschermer om, eerst zelf proberen dan evt eentje bestellen voor Dappertje. Moet zeggen voel zeker dat er iets gebeurt maar voelt op de huid koel aan. En dat met de hitte van vandaag!