Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paars schreef:SusanW, heb even gegoogled, je smid zegt zoiets ook niet zomaar natuurlijk. Kwam deze linktegen.
Isapaardje schreef:Ach ja ... als je dan toch aan het testen bent en op zoek naar de ideale hoefschoen![]()
De RX is wel een vreemde eend in de bijt inderdaad, want het is geen rijschoen.
Net als de softride van Capopjekop en Nado is het bedoeld als therapeutische schoen. Hij is wel stevig, maar niet van dermate degelijk materiaal dat hij veelvuldig gebruik op de weg zal overleven. Toch denk ik dat hij prima geschikt is om te wandelen.
Isa's Cavallo (stevige leren schoen) weegt 405 gram per stuk. Deze slechts 230 gram. Dat scheelt dus ook enorm. Maar erg veel ervaringen heb ik nog niet natuurlijk. Tzt zal ik daar mijn website ongetwijfeld op aanpassen
Citaat:Divers noted that EMS is more common in breeds that once thrived in harsh conditions. These include ponies, donkeys, domesticated mustangs, Morgans, Norwegian Fjords, Paso Finos, Peruvian Pasos, Arabians, Warmbloods, American Saddlebreds, Andalusians, Tennessee Walking Horses, and Quarter Horses.
capopjekop schreef:Van het land afhalen, in een paddock zetten en hooi bij voeren. Eventueel een vitamine korrel. Een aantal hier voeren formula4 feet naast het hooi bij. Verder laten uitzoeken of hij wil lopen. Niet dwingen. Is de dierenarts erbij geweest? En heb je medicijnen gekregen? Mss de eigenaar eens de dierenarts bloed laten afnemen, mss heeft hij ergens een tekort aan of juist teveel.
DubbelDun schreef:@BZ: je hebt gelemaal gelijk, maar ik vrees dat dat inherent is aan het menszijn ; dingen 'onderwerpen' en houden zoals wij denken dat moet kunnen c.q. ons het beste uit komt.
Persoonlijk denk ik dat Missy in het wild geen 25 geworden zou zijnOf zíj daar ook zo blij mee is valt dan weer onder mijn eerste zin