Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lucy_121 schreef:Wat zou een geschikte schoen zijn voor steile pony hoefjes die altijd op ijzers hebben gestaan? Ze zijn denk ik langer dan dat ze breed zijn maar dat moet ik nog opmeten. Nu ze zonder ijzers toch wel wat gevoelig loopt ben ik een beetje aan het kijken wat geschikt voor haar kan zijn.
Delphi2 schreef:Lucy_121 schreef:Wat zou een geschikte schoen zijn voor steile pony hoefjes die altijd op ijzers hebben gestaan? Ze zijn denk ik langer dan dat ze breed zijn maar dat moet ik nog opmeten. Nu ze zonder ijzers toch wel wat gevoelig loopt ben ik een beetje aan het kijken wat geschikt voor haar kan zijn.
Voor de wat steilere hoeven zijn equine fusions, cavallo , dallmers, easyboot new trail o.a. geschikt, welke het beste zijn is wel afhankelijk van de maten en vormen van de hoef.
Annne schreef:Omdat ik de equine fusions niet handig vind met nat weer/ natte paden. Worden ze zwaar en klosserig. Met droog weer en harde paden zitten ze super.. Maar ik heb ze het hele jaar nodig, en moeten ook modder en plassen aankunnen.
Isapaardje schreef:Annne schreef:Omdat ik de equine fusions niet handig vind met nat weer/ natte paden. Worden ze zwaar en klosserig. Met droog weer en harde paden zitten ze super.. Maar ik heb ze het hele jaar nodig, en moeten ook modder en plassen aankunnen.
Ah ja, kan ik me indenken.
Glove loop je het water vrij snel uit.
Cavallo zitten aan de onderzijde openingen in de schoenen waardoor water eruit kan, ook wel
Horsesandme schreef:Gister mijn nieuwe schoenen binnen gehad. Besteld via delphi hier op bokt. Super goeie service.
En de schoenen zitten weer top vandaag voor het eerst mee gereden. En hij liep er weer zo mee weg. Kunnen we weer 1.5 tot 2jaar voor uit