Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AmFe schreef:Je kunt de spat niet verergeren o.i.d., dus ik zou het gewoon proberen. Of even voorstellen als optie aan de arts? Misschien eerst een klein stukje land afzetten zodat hij niet teveel vaart kan maken en het zo rustig opbouwen?
Die van mij heeft er nooit om stil gestaan, maar hij heeft ook nooit kreupel gelopen of iets. We kwamen er ook pas in een later stadium achter.
AmFe schreef:Precies. Ik bedoelde het ook puur om hem even goed los te laten maken.
De diagnose was al helder.
Lydia2 schreef:AmFe schreef:Je kunt de spat niet verergeren o.i.d., dus ik zou het gewoon proberen. Of even voorstellen als optie aan de arts? Misschien eerst een klein stukje land afzetten zodat hij niet teveel vaart kan maken en het zo rustig opbouwen?
Die van mij heeft er nooit om stil gestaan, maar hij heeft ook nooit kreupel gelopen of iets. We kwamen er ook pas in een later stadium achter.
Betreft bovenstaand, je kunt de spat niet verergeren. Maar is het niet zo dat stel ik gooi hem los dat het door de ongecontroleerde bewegingen dat gewricht weer pijnlijker wordt. Hij is ingespoten om de ontsteking weg te nemen dan zou het toch juist weer eerder terugkomen?
Overigens geen kritiek hoor, ik word er inmiddels een beetje moedeloos van en weet niet goed wat te doen, en dan ben ik pas 4 maanden bezig.