Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Petra_O schreef:Ivy mag morgen naar huis! Ze mocht eigenlijk vandaag al, maar ik heb liever dat ze haar nog een nachtje houden omdat ze de laatste tijd soms zo plotseling weer slechter kon gaan lopen. Als ze morgenmiddag nog goed loopt mag ze lekker mee, en ze mag op haar imprints ook gewoon naar buiten, als ze maar niet te nat worden. We moeten dan over zes weken terug voor controle en nieuwe imprints.
Petra_O schreef:Ivy mag morgen naar huis! Ze mocht eigenlijk vandaag al, maar ik heb liever dat ze haar nog een nachtje houden omdat ze de laatste tijd soms zo plotseling weer slechter kon gaan lopen. Als ze morgenmiddag nog goed loopt mag ze lekker mee, en ze mag op haar imprints ook gewoon naar buiten, als ze maar niet te nat worden. We moeten dan over zes weken terug voor controle en nieuwe imprints.
vur schreef:Vraagje aan de ervaringsdeskundigen hier. Volgens de uitleg bij de fructaanindex is het weer zoals het vandaag is, het meest gevaarlijk wat er bestaat. Kijk ik op het kaartje wat er bij zit, geeft het in onze regio groen aan. Hoe moet ik daar mee omgaan. Ik vind het erg verwarrend zo.
vur schreef:Vraagje aan de ervaringsdeskundigen hier. Volgens de uitleg bij de fructaanindex is het weer zoals het vandaag is, het meest gevaarlijk wat er bestaat. Kijk ik op het kaartje wat er bij zit, geeft het in onze regio groen aan. Hoe moet ik daar mee omgaan. Ik vind het erg verwarrend zo.
Sappos schreef:Zo wat een apotheek heb jij gekregen! Maar als het maar werkt he. Als Ivy er maar lang en gelukkig mee kan leven. Die imprints zien er mooi uit. Is het een soort plastic/rubber ijzer?
Wol heeft maanblindheid en is dus volledig blind. Als ik naast hem loop ben ik zijn ogen. Maaarr vandaag had ie het op een van de jonkies gemunt en liep ie telkens achter hem aan in de paddock. Dat zag er heel best uit zo los.
Marjo89 schreef:Duimen Petra, ben wel benieuwd wat hun hebben gedaan om haar te laten afvallen?
Dat is wel iets wat super belangrijk is, dat ervaar ik nu pas bij Nicky.
Sappos schreef:Echt mooi dat ze het kunnen Petra. Blij dat ze goed loopt, ja die medicijnen, ze zal je even stom
vinden. En hoop voor jou en iedereen in dit topic alleen maar goede aflopen.
[ Video ]
Dit was gisteren en dat vond ik eigenlijk wel een heel goed beeld. Hoef niet te zeggen wie Wol is denk ik.
hagelslag schreef:vur schreef:Vraagje aan de ervaringsdeskundigen hier. Volgens de uitleg bij de fructaanindex is het weer zoals het vandaag is, het meest gevaarlijk wat er bestaat. Kijk ik op het kaartje wat er bij zit, geeft het in onze regio groen aan. Hoe moet ik daar mee omgaan. Ik vind het erg verwarrend zo.
Het zekere voor het onzekere nemen en het nu gewoon even niet doen
Dus nu niet op 't gras, tenzij je lang gras hebt