Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:omdat ik wel buitenrij en behoorlijk veel over straat![]()
op zich zet mijn pony zijn voeten heel netjes neer,maar als hij er wat meer afhaalt dan slijt het toch meer en zit ik haast wel aan ijzers vast.
was vroeger wel zo,dat sleet het teveel af en ik vind ijzers helemaal niks, veel te glad ook vind ik.
dus vandaar dat ik altijd zeg dat hij ze een ietsje langer moet laten zodat er nog wat kan afslijten met op de straat lopen.
dat kan wel toch?
of is dat juist niet goed
jamiroquai schreef:Zelf zou ik anders reageren: Als je smid altijd zo bekapt en je bent er tevreden over, zou ik er niet te veel aan veranderen. Misscien heeft je smid wel een hele goeie reden dat hij het zo doet.![]()
Maar inderdaad wel grappig, ik zou op zich ook zeggen: niks bijzonders met die hoeven. Maar er is toch vanalles te laten zien..........
Ik ben erg tevreden over mijn smid en mijn paard loopt altijd prima. Ik durf geen foto's te plaatsen, dalijk ben ik dan niet meer tevreden.....
jamiroquai schreef:Als je smid altijd zo bekapt en je bent er tevreden over, zou ik er niet te veel aan veranderen.
Dani_ schreef:@Ellepel: die flares kunnen gewoon 100% verbeterd worden, heeft niets te maken met franse stand of de leeftijd van de pony. Kwestie van beter en veel regelmatiger onderhoud van de hoeven.
ellepel schreef:Dani_ schreef:@Ellepel: die flares kunnen gewoon 100% verbeterd worden, heeft niets te maken met franse stand of de leeftijd van de pony. Kwestie van beter en veel regelmatiger onderhoud van de hoeven.
![]()
![]()
mijn eigen fout dus,ik vergeet altijd op tijd te bellen voor een afspraak.
dan zouden die flares er dus niet zitten
jamiroquai schreef:Maar kun je zelf niks verknallen als je het zelf gaat bijveilen?
Citaat:Wanneer bellen jullie de smid eigenlijk? Ik maar nooit meteen een nieuwe afspraak, maar kijk naar de hoeven. Als er een ijzer los zit, of als hij door het ijzer 'heenloopt'zeg maar. Of als de hoefnagels erg gaan uitsteken. Of als de binnenkant een rommeltje wordt, m.n. achter.
jamiroquai schreef:Ha ha Dani!![]()
Wanneer zou ik moeten bellen dan?
Bo heeft nooit iets van sheuren of zo, daar zie ik niks aan.
DubbelDun schreef:HolyPope schreef:"Flares" verdwijnen niet, je ziet ze alleen niet meer als je regelmatig vijlt...............
Wat is het verschil