Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DubbelDun schreef:Als de bodem al hard is lijkt het me niet meer helpen.
Mijn paddocks waren vlak maar door de sneeuw en de klonten die je krijgt wordt het nu wel wat hobbelig.

Hier geen sneeuw 
Hier gaat het z'n gangetje. Tryggur loopt lekker rond te scharrelen, doet voorzichtig op de hobbels maar loopt er toch vrij vlot overheen, verder kan ie natuurlijk gewoon lekker op z'n tegeltjes lopen. Wel een paar brokkeltjes van z'n hoeven afgebroken door de harde ondergrond maar lijkt ie geen last van te hebben, na het weekend evengoed de hoefsmid maar even bellen 
Concentratie was een beetje een moeilijk punt, vooral met al die lekkere grasjes om hem heen
Maar hij was erg braaf en heeft als een volleerd model staan poseren

Jannepauli schreef:Wat een goed idee van die dekzeilen! Is de grond eronder niet hard of blijft het lekker los door het lopen van de paarden?

Is een bokker die op vakantie is op Texel, dus denk dat het na haar vakantie wordt
Ben erg benieuwd, zitten volgens mij hele mooi bij. Is voor haar portfolio en zou alles met copyright krijgen en dan de 3 mooiste mogen uitkiezen dat ik die krijg, maar vond het zo leuk dat ik ze graag allemaal wil kopen op een cdtje, dus ben heel benieuwd
Had al prachtige zomervacht foto's, dus nu ook mooie wintervachtfoto's. Wel allemaal poseerfoto's zeg maar en geen renfoto's natuurlijk maar dat geeft niet
Zijn een klein stukje gaan wandelen en onderweg wat foto's gemaakt en nog een paar in het land en nog een paar met zijn jollyball. Wilden ook wat foto's van mij en Tryggur samen, maar hij was nogal gek op de camera geloof ik
Want hij ging steeds voor me staan voor de camera
Alle aandacht moest naar hem
Citaat:@BZ: wat een dikke laag sneeuw hebben jullie, hoeveel is het ongeveer ?
en die pegels... je zal er een op je kop krijgen, auw !

zelf zak ik er tot halverwege mijn kuiten in...
Arme Wendy...op de achtergrond gedrukt door haar eigen paardje