GenteDiMare schreef:Wat leuk om toch allemaal die positieve verhalen te lezen van jullie paarden! Top dat ze het zo goed doen!!
Hopelijk kan ik dit binnen enkele maanden/jaren ook schrijven van Pita
Het hoeft absoluut niet het eind v/d wereld te zijn inderdaad. Overigens, volgens onze DA is er niet echt een goede of foute manier om door de spat heen te komen. De een kiest ervoor om zn paard een jaar (of 2) op de wei te zetten, de ander houdt 'm aan het werk zij het hier en daar aangepast en evt begeleid met medicamenten. Denk dat je met hulp van Antoine een end kunt komen.
maarreh....toen ik me toendertijd ging verdiepen in de wereld die spat heet heb ik ook aan dit topic veel gehad hoor, met name ook aan Anya. Daarnaast heel veel lezen, vooral op amerikaanse sites staat een hoop nuttige info. Rust roest was waar het op neer kwam. En een DA met verstand van zaken en een superinstructrice hebben ook zeker geholpen
ze heeft de hele zomer op een klein weitje gestaan, en een paar keer bij de kudde geprobeerd maar ze was toen meteen weer mank na een paar dagen.. Dan toch maar op het kleine weitje en nu staat ze sinds november samen met mijn pony op een grote wei en het gaat heel goed. Voor mijn paard werkten die paar weken boxrust met stappen dus wel goed, maar ik kan goed geloven dat er paarden zijn waarbij het niet werkt