Mijn duits is "nicht so gut", maar gelukkig heb ik een goed woordenboek, haha. Alleen dat "Gesamtzucker 17%", is dat niet een beetje te hoog voor exbevangers?Tja, dat hooi...van een paar balen weet ik zeker dat het oude balen zijn, want daar zit schimmel in. 'Helaas' gaan die direct naar de porriehoop.....
De DA komt zometeen ook nog voor het enten van de pony's en honden, eens kijken wat die van "nieuw" hooi en oud bruin bier vindt.

Yellowfish schreef:Het was even snel handelen, want mevrouw stopte vanwege de 'stress' op het laatst bijna helemaal met eten.
Goh....ik wou dat Victor dat eens deed.....stoppen met eten.
Hij lijkt altijd honger te hebben en blijft maar "dikkig". Zodra hij mij ziet -of ik nu buiten in de "tuin" loop, met de honden bezig ben of gewoon binnen voor het raam sta- is het hinik, hinik, hinik en wil hij eten. Niet dat hij wat krijgt (hij krijgt genoeg, hoor, maar elke keer na ongeveer 4 à 5 uur, er zit tegenwoordig geen "stop" meer op hem), maar ik wordt er gestoord van.......
ben in ieder geval blij dat het nu weer (wat) beter (lijkt te) gaan 
), maar met 33 minuten is dat idd het dichtst bij.
), die schadelijk kunnen zijn. Het duurt zo'n 6 weken voordat gras is omgezet naar hooi.
) ook altijd, maar daar vertrouw ik toch niet helemaal op. Al is het gras uitgebloeit, het was nog altijd levend en moet afsterven. Daar komen chemische processen bij kijken, imo niet zo handig om je paard daar aan bloot te stellen, zeker je hoefbevangen paard niet. En bovendien, met goed management en soms wat extra moeite hoeft het ook niet. Wat is nou 6 weken... Ik zou er niet op gokken!
) Want als je van plan bent binnenkort af te spenen, zou ik niet meer gaan voeren. Dan komt ze straks vanzelf weer wat bij.