Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Esther28 schreef:Jaaah meiden ik heb super nieuws. .Wij zijn officieel genezen. ..veearts was super positief en hij zag eigenlijk niks bijzonders meer ad pees. Ik mag rustig aan alles weet gaan doen. Mijn gevoel dus bevestigd. Dus hij hoefde niet meer terug te komen behalve als er natuurlijk ineens weer iets ad hand is.
Esther28 schreef:Jaaah meiden ik heb super nieuws. .Wij zijn officieel genezen. ..veearts was super positief en hij zag eigenlijk niks bijzonders meer ad pees. Ik mag rustig aan alles weet gaan doen. Mijn gevoel dus bevestigd. Dus hij hoefde niet meer terug te komen behalve als er natuurlijk ineens weer iets ad hand is.
Nathiie schreef:Hier minder goed nieuwsze hebben een nieuwe peesblessure vastgesteld, nu een blessure aan de diepe buigpees rechts achter. Maandag gaat hij onder het mes en dan zijn we weer vertrokken voor een lange revalidatie. De blessure aan zijn checkligament links voor is wel genezen.
Echt een zware domper... Na 7 maand zjn we nu weer vertrokken voor een lange periode