Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ZanziEva schreef:Bedankt voor je snelle reactie! Wat een toeval, wij zijn een jaar geleden nog bij je geweest voor een TREC Training
Ik zal ze vanavond opmeten. De breedte lijkt me nog te doen, daar neem ik gewoon het meest breede gedeelte van de hoef. Maar hoe meet ik precies de lengte. Tot waar moet ik dan meten laat maar zeggen? Moet ik de hielen ook opmeten ivm de Renegades, of zul je die echt gewoon moeten passen om te merken of de hielen niet te hoog zijn?
Dat van de hielen kan kloppen, mijn hoefsmid komt nu elke 4 tot 6 weken langs en wil nog proberen daar verbetering in te krijgen.
Ik zie dat jij ook een passervice hebt. Kom je toevallig ook in de buurt van de Achterhoek?
Ilse_123 schreef:Ik heb toevallig sinds eergisteren de scootboots om te proberen. Wilde eerst ook de renegades, maar helaas hebben die alleen kleine maten...
Dus vrijdag voor het eerst met de scootboots in de bak gereden, ze waren heel makkelijk aan te doen en zaten in de bak prima. Paard is gewend om met schoenen te lopen en liep hier ook zo mee weg. Verder draaiden en schuurde ze niet. Straks ga ik ze in het terrein proberen, ben benieuwd. Ze zijn trouwens heel makkelijk schoon te maken omdat het gewoon alleen maar plastic/rubber is.
Delphi2 schreef:Ik heb de Scootboots sinds twee maanden,, zijn superschoenen. Paard loopt er makkelijk op, goede pasvorm en erg makkelijk aan en uit te trekken. Bovenste bandje dit erg los, dat schuurt dus niet. Ik heb de schoen de afgelopen weken al veel verkocht, iedereen is er enthousiast over en paarden lopen er zo mee weg. Op mijn Facebookpagina 'hoefschoenmaatje' staat ook een filmpje waarop we de schoen in de modder testen.