Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superpony schreef:Het zou de uitvinding zijn als magnesium in smakelijke brokjes zonder rotzooi dan wel weer gekocht kan worden.
Bolsterbos schreef:De onderzoeken die ze gedaan hebben zijn allemaal in orde, er zijn nog wel zweren in maag en dikke darm te vinden maar is goed te behandelen nu. Wel moest hij tot vandaag blijven om dat voor het maag onderzoek hij nuchter moest zijn en dat was hij afgelopen Donderdag niet en Vrijdag was een feestdag in Belgie.
Wel hebben ze daar al zijn medicatie/suplement die hij thuis kreeg van tafel af geveegd en nu dus een gigantische terug val !! en wilt niet meer te bewegen dus weer niet gemakkelijk te vervoeren........... net nu ik blij was dat hij Woensdag in gang was geschoten en zelf weer begon te wandelen.
superpony schreef:Ik kreeg de magnesium er ook niet in en nog laten ze het wel liggen als het lukt.
Ik wilde eerst alleen een handje compact gras geven met force en magnesium. Dat werkte niet, dus lijnzaadolie erbij gedaan en goed gemengd. Toen had ik steeds een berg poeder alsnog in de voerbak liggen.
Daarom toch weer vito gekocht en doe daar nu een handje van door de rest en dan wordt het beter gegeten.
Het zou de uitvinding zijn als magnesium in smakelijke brokjes zonder rotzooi dan wel weer gekocht kan worden.