Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:Mijn paard heeft de afgelopen maanden van haar Gloves weer sandalen gemaakt
Zijn er iets van metalen neuzen zodat de schoenen weer een tijdje mee gaan
DubbelDun schreef:@s;parky: heb je het dan over Anne Schuite ??
Margee schreef:Het zou goed zijn als er een lijst kwam met pas-services die wel goede service bieden, dus zich aan afspraken houden en nazorg geven. Zo stom dat ze niet door hebben dat ze bij de gratie van goede reclame bestaan!
Delphi2 schreef:Zo net terug van vakantie, naar volle tevredenheid de scootboots getest, twee weken super mee gereden in de Eifel.
@Deedee, je kan hier langskomen met je schoen dan kan ik de kabel voor je vervangen. Gennep is vlakbij.
Isapaardje schreef:Hoefschoenen zijn voor paarden vaak ook heel 'persoonlijk'. Zo draagt mijn ene pony de cavallo's met gemak, geen schuurplekken, nooit draaien of uitgaan, ook al zijn ze echt te groot, terwijl de andere pony, wiens hoeven mooi in de schoenen passen, er tijdens het draven op de weg wel al eens eentje verloren is omdat hij hem met de achterhoef van de voorhoef trapte.
Hij loopt op glove hoefschoenen. Vind ik zelf een fijne (men) schoen, maar deze moeten echt wel goed passen (bijna op de mm).
dingogirl schreef:de cavallo heb ik even gehad, maar beviel niet. hij draaide en ik vond hem niet "zacht" genoeg tegen schuurplekjes. ze zijn wel makkelijk aan te doen.
ik heb equine fusions en die bevallen perfect. ik weet niet welke merken extra grote maten hebben, maar je zou bij de equine fusions, renegades, floatingboots, scootboots, kunnen kijken tot hoe groot die gaan.
maar als je paard eerder op ijzers heeft gestaan is de hoef waarschijnlijk te lang en/of breed. als je hem bekapt zoals hij voor blote voeten moet zijn heb je misschien een maat of halve maat kleiner nodig. kort aan de teen en niet te hoge hielen.