Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hartje schreef:Hier gaat het scheurtje in de diepe buiger ook goed. Na de eerste scan (na 6 weken) was 'de scheur' al gehalveerd. Na wat meer opbouwen met wandelen, heb ik er de afgelopen 2 weken 30 minuten op gestapt. Gisteren stiekum de eerste 100 meter gedraafd (even voelen of hij rad liep). Vanaf donderdag mogen we 2x 3 minuten drafwerk doen. Ik kijk er zo naar uit ! Na 2 weken drafwerk gaan we weer voor een controlescan.
yarrah schreef:Hartje schreef:Ik ben nu een dikke 2,5 maand mee zoet.
Dat is niets,... de meesten zijn veel langer bezig ik vanaf vorig jaar september. Maar wees AUB zo voorzichtig in de regel zijn peesblessures niet in 3 maanden klaar. Beter te lang rust dan te kort.
Hartje schreef:We zijn begonnen met 2x per dag 10 min stappen, daarna 1x 10 en 1x 20. Vervolgens 1x10 en 1x20, daarna 1x10 en 1x20 belast (er op) stappen of 30 onbelast (wandelen). Afgelopen weken 5x per week belast 30 min stappen en 2x wandelen.
Zelf heb ik dus niet het idee dat we te hard van stapel lopen. Daarnaast is het een scheurtje en geen gat in de pees. Ik denk dat daar ook'verschil is zit voor wat herstel betreft.