Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Story schreef:*zucht*
Story liep vandaag in draf weer kreupel. Misschien toch iets te veel gedaan van t weekend.
Blijft zo lastig als je een loop lustige haflinger hebt. Hij vind alles zo leuk en is in het bos zo vrolijk. Zit dan vaak in dubio, luister ik naar zijn koppie als hij aangeeft lekker te willen draven en galopperen of moet ik 'm inhouden voor zijn eigen bestwil. Waar hij ook weer drukker van wordt.
Pfff vind t soms maar lastig.
Maar goed, deze week maar even alleen lekker wandelen. Donderdag wordt zadel weer nagekeken en afspraak voor een behandeling fysio en osteopaat staat ook al gepland. Hopelijk gaat het hem helpen.
Nog meer mensen die dat moeilijk vinden en een paard hebben wat (te) graag wil lopen?
The_Cat schreef:Ik heb de indruk dat mijn paard het ondertussen niet goed doet op de glucosamine van pharmahorse. Heb nu die van EJ Staan om te proberen, hoop vooruitgang te zien, maar als het dat niet is terug naar die van Paardendrogist dan
Maris schreef:The_Cat schreef:Ik heb de indruk dat mijn paard het ondertussen niet goed doet op de glucosamine van pharmahorse. Heb nu die van EJ Staan om te proberen, hoop vooruitgang te zien, maar als het dat niet is terug naar die van Paardendrogist dan
Ja, bizar hoeveel dat soms kan schelen per merk hoe je paard erop reageert he ?! Dat is precies de reden dat het zo moeilijk om advies te geven over welk glucosamine product je moet gaan geven aan een paard.
The_Cat schreef:Maris schreef:
Ja, bizar hoeveel dat soms kan schelen per merk hoe je paard erop reageert he ?! Dat is precies de reden dat het zo moeilijk om advies te geven over welk glucosamine product je moet gaan geven aan een paard.
Ja en vooral ook omdat het een traag proces is wanneer het werkt/niet werkt. Daarvoor had ik van Paardendrogist, maar daar zit suiker bij, en omdat men paard redelijk wat moest afvallen overgestapt op pharmahorse, maar nu na een maand merk ik dat hij het er moeilijker mee heeft. Ik had een pot gewonnen van HorseFitShop, die ga ik nu maar geven dan, en dan weer eens zien over een maand over het beter is.