Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jenny21 schreef:Helaas de Easyboot New Trail is geen succes hier. De schoen draait....Vele schoenen vallen af ivm pasvorm. Nu gaan we kijken voor de Renegade Viper.
Nu nog even bedenken of ik de Fitkit eerst bestel of direct 2-3 maten zodat ik de complete schoen kan passen....
Hoeven zijn 135 bij 135 en 135 bij 130
Delphi2 schreef:Als de new trail draait dan bestaat de kans dat de renegades ook draaien, dus ik zou even testen als dat kan. Ik heb renegades 2ww als testschoenen.
karev schreef:Jenny waar woon je? Ik heb vipers mt 135/130. Kun je passen evt
Karlijnxxx schreef:Dames, mijn paard moet op ijzers ivm een terugkerend probleem. Met meerdere malen (4 a 5 keer zo'n 10-30 minuten op het harde stappen) per maand slijten mijn paard haar hoeven harder af dan dat ze aangroeien.
Ik vind het idee van hoefschoenen de ideale oplossing... maar wie van jullie kan mij helpen met het maken van een keuze voor de juiste schoenen? Ik ben hier niet in thuis en de advertenties van de ene schoen is nog mooier dan de ander... lastig lastig...
Karlijnxxx schreef:Dames, mijn paard moet op ijzers ivm een terugkerend probleem. Met meerdere malen (4 a 5 keer zo'n 10-30 minuten op het harde stappen) per maand slijten mijn paard haar hoeven harder af dan dat ze aangroeien.
Ik vind het idee van hoefschoenen de ideale oplossing... maar wie van jullie kan mij helpen met het maken van een keuze voor de juiste schoenen? Ik ben hier niet in thuis en de advertenties van de ene schoen is nog mooier dan de ander... lastig lastig...