Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karev schreef:Kennen jullie marquis hoefschoenen? Is dat wat?
karin1994 schreef:Ik zoek hoefschoenen waarmee ik op gras kan dressuren/springen, omdat ik geen ijzers meer wil
Het is alleen voor wedstrijden op gras, dus gebruik ze niet vaak en intensief
Heeft iemand ervaring hiermee of tips?
DubbelDun schreef:@sparky: maar hij bent dus financieel de boot in gegaan??
Bij mij is het 'alleen' het niet op komen dagen met afspraken en je tot 11 weken !! laten hangen met een paard wat écht nodig onderhoud nodig heeft.
Als smid zéér kundig en ik had haar graag aangehouden, maar dat kan ik mijn paard niet aandoen.
dingogirl schreef:Ik heb helaas hele andere ervaringen met hoofwear.
Ik wilde een paar jaar terug schoenen bestellen en graag met passervice in uden. 1 mailtje teruggekregen en daarna nooit meer. Gebeld, gemaild, geen reactie!
afgelopen jaar wilde ik voor 2 andere pony's graag schoenen. Gemaild voor info en wederom passervice. Ook weer 1 keer antwoord terug en op mijn mail terug nooit meer iets gehoord. Verschillende keren gemaild en gebeld, maar niks meer gehoord. Die heeft dus afgedaan voor mij!
Toen schoenen gaan passen bij lennard denkhaus en alles was met 1 week geregeld! Dat is pas service.
dingogirl schreef:Ik heb helaas hele andere ervaringen met hoofwear.
Ik wilde een paar jaar terug schoenen bestellen en graag met passervice in uden. 1 mailtje teruggekregen en daarna nooit meer. Gebeld, gemaild, geen reactie!
afgelopen jaar wilde ik voor 2 andere pony's graag schoenen. Gemaild voor info en wederom passervice. Ook weer 1 keer antwoord terug en op mijn mail terug nooit meer iets gehoord. Verschillende keren gemaild en gebeld, maar niks meer gehoord. Die heeft dus afgedaan voor mij!
Toen schoenen gaan passen bij lennard denkhaus en alles was met 1 week geregeld! Dat is pas service.