Goed dat er wel een 'ho' op zit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:Nou, het gekke is juist dat ze voor een groot gedeelte op de hoefwand liep! Jammergenoeg kwam de smid eerder dan dat ik foto's kon maken van een paar schone voeten, dan had je het beter kunnen zien. Wat je aan zand nu ziet is vastgelopen zand in de holtes van de hoeven - krabbel je dat weg, dan steekt de hoefwand boven de zool uit. Wat wél de grond raakte waren de steunsels, die kwamen zelfs een beetje boven de hoefwand uit. Kijk maar op de foto: aan de linkerzijde zie je een donkere "C", beetje bovenaan.
Krankzinning hoe snel haar hoeven nu groeien..deze opname is 8,5 week na de laatste beslagbeurt - en het ziet eruit alsof het wel 12 weken zijn. Ik hou momenteel 7 weken aan tussen bekappen|beslaan , maar zelfs dan zie ik na week 6 al veranderingen in het lopen, alsof ze op te kleine schoenen loopt.
De witte lijn in idd nog wat breed en niet goed maar de smid verwacht dat deze pas weer redelijk normaal zal zijn als de HB hoef volledig uitgegroeid is. Achter is de witte lijn weer goed maar ze was ook maar zeer licht bevangen op de achterhoeven.
Jannepauli schreef:Pauli krijgt:
Hooi, goede kwaliteit (momenteel vrij onbeperkt)
1 x daags Safe & Sound - hoeveelheid ongeveer 0,5-1 kg
Aanvulling: Ultimate Balancer (ongeveer een halve voerschep)
Ik gaf ook dagelijks een schepje YeaSacc maar daar ben ik al ongeveer 1-2 weken mee gestopt
Jilske krijgt hetzelfde maar in hoeveelheid wat minder
Graszaadhooi is nu op ( gisteren het laatste plakje), voordroog ben ik nog niet aan begonnen.
Nado schreef:Mooie foto, Lucyknol, en wat loopt ze soepel op het filmpje !
deedee19 schreef:Lucyknol jouw paard loopt inderdaad netjes op de filmpjeHet sneeuwde daar ook flink op dat moment!
Ah en ik ben verliefd op Nado wat een lief koppie zit daar op zeg.