Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KiWiKo schreef:absoluut........... vooraf toestemming gevraagd! Ze stond toch ook met haar neus bovenop het maken van de foto's..........
Pensionnetje schreef:Het fijne van de EU is dat ambachten zoals hoefsmid desstijds zijn vrijgegeven ten boeve van de vrije markt economie. Lekker hè, die stropdassen die van achter het bureaux dit soort beslissingen nemen.
Stuur zo'n foto eens naar hen op zodat een staatsexamen gewoon weer verplicht wordt om je hoefsmid te mogen noemen. Zijn we gelijk van al die "secte vorming" af.
KiWiKo schreef:Je weet het toch allemaal zo goed ............. Ik zou als ik jou was maar eerst je excuses aanbieden....... want je beticht me nogal van iets zeg!!!
opala schreef:Dat jij dat in je nabijheid laat gebeuren om ..... een fotoserie ervan te schieten
opala schreef:KiWiKo schreef:(de vrouw in kwestie had niet zoveel verstand van paarden, en liet zich makkelijk om de tuin leiden..... helaas!)
Zo te lezen erg beïnvloedbaar, behalve door jou, maar ja dan had je niet die drie topics kunnen openen. Hoezo wil iedereen het beste voor het paard.
janderegelaa schreef:Nadya schreef:Misschien kun jij eens bedenken dat er ook goede NBers zijn. Jij maakt alleen maar stemming en kunt de afkortingen niet eens juist formuleren.
En intuïtief is met 2 puntjes op de i zo dus: ï. Dit doe je door de shift toets in te drukken, vast te houden en dan aanhalingstekens (") toetsen. Vervolgens laat je deze toetsen weer los en toets je de i in. Dus maak je niet druk om een afkorting want jullie bedenken wel weer een nieuwe stroming met een andere benaming met dezelfde afkorting.
NB staat bij mij voor Natural Balance wat weer iets heel anders is dan "natuurlijk" bekappen.
timilon schreef:mmm,ik denk dat opala en kiwiko dit beter via pm uit kunnen vechten,dit word wel heel hatelijk.
het was een gezonde discussie,maar nu...
Nadya schreef:Overigens doet mijn toets met de 2 puntjes het helaas niet.![]()
Ik heb een ietwat vreemd toetsenbord, dus schrijf woorden als reeel, intuitief e.d. ietsepietsje anders. Met reden, daarbij zeggende dat ik prima kan spellen.![]()
Dat is wat anders dan dingen bv. 'NH bekapt' noemen, terwijl we het hier over natuurlijk bekappen hebben.![]()
NH is toch wat anders dan bekappen over het algemeen.
Lovely schreef:Natuurlijk bekappen, what's next: biologisch opzadelen?
KiWiKo schreef:opala schreef:Dit is dus niet het resultaat van twee jaar natuurlijk bekappen, maar van verwaarlozing met een grote V.
Dat jij dat in je nabijheid laat gebeuren om ..... een fotoserie ervan te schieten
DIT is het gevolg van een waardeloze NBer!! En ik heb dat niet in mijn omgeving laten gebeuren lief! Ik reed dat paard van en naar de kliniek! Een Sorrie is hier wel op zijn plaats meis! Want je beschuldigd mij nu van dingen die gewoonweg niet waar zijn........
Ik was slechts chauffeur van dit paard.........
Trouwens ik vind het ook heel naar dat jij zomaar even zo een conclusie trekt jongedame!
Arabesk schreef:Het paard in kwestie ken ik wel. Een paard dat keer op keer op keer hoefbevangen raakte. Het paard is daarna naar Arno gegaan in Brabant waar hij toen woonde.
Hij heeft het paard bekapt, meerdere malen en het paard is toen bij hem niet meer hoefbevangen geweest. Hij beschrijft ook verderop in het topic waarom de hoeven zo zijn bekapt zoals ze eruit zien op de foto. En ook waarom hij de straal heeft bijgewerkt.
timilon schreef:ik zal mijn mening geven: geen enkel bekappen is natuurlijk,dus ja,de naam is misleidend.
gelukkig kunnen de meesten onder ons zover nadenken dat het natuurlijk bekappen waarschijnlijk in verband staat met het nh,natuurlijk houden van paarden etc etc.
en in die zin is het geen misleidende naam,en kunnen we weer gaan voortborduren of nb wel goed is voor de nederlandse paarden,op nederlandse bodems.