pollewops schreef:Yvvv, ben erg benieuwd hoe je paardje op het tildren infuus reageert. Hou ons op de hoogte. Mijn pony heeft ook de oplossende vorm van spat en loopt nog steeds niet goed. Heb haar gister naar het land gebracht om te genieten van een rust periode van 2 maanden. Als ze dan nog niet helemaal goed loopt dan wil ik ook een tildrenkuur overwegen. Ben dus heel erg benieuwd naar jou ervaringen.
Ik ook
.
Ik merk nu nog geen verschil, maar het is nog geen week geleden dat hij het infuus heeft gehad.
Wat me wel opviel, is dat de DA mij een trainingsschema heeft meegegeven, waar in verhouding erg weinig beweging in zit. Hij mag niet los, niet op het land etc. Alleen 2x per dag 30 min. wandelen. Over een weekje wordt 1x wandelen 1x 30 minuutjes erop stappen en na weer 2 weken mag ik zelfs 2x 3 minuutjes draven...
Daarna terug voor controle, aan de hand daarvan krijg ik weer een nieuw trainingsschema.
Dat hij weinig beweging mag krijgen, komt dit omdat hij net dat infuus heeft gekregen of heeft het een andere oorzaak? Want ik lee sbij best veel berichten dat bij spat juist de beweging goed is..