Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cynthiar schreef:@Pomski: Was ze toen ze op de foto ging ook kreupel? Of alleen met de buigproef?
Of heeft ze helemaal niet kreupel gelopen net zoals bij Illo?
Illo loopt nog steeds goed en ik geef verder geen supplementen alleen omega olie. Hij is 19. Dus misschien kan jouw paard ook wel zonder.
laulau85 schreef:Ik ben ook weer aan het opbouwen met mijn paardje maar hij is een bommetje! Echt niet normaal! Stikt van de energie en kan hem niet op de wei zetten want dan kent meneer zn grenzen niet en hij moest rustig aan doen omdat de pees ook nog ontstoken was en er artrose bij zit..
Maar hij blijft wel braaf maar voelt hem echt soms zo vol met energie zitten niet normaal meer!
Mijn paardje heeft ook nooit echt gekreupelt tot het moment dat hij kreupel was en we foto's lieten maken.
Wel liep hij al een paar jaar in onze ogen teugelkreupel. Hij was alleen aan het hinken (niet eens echt kreupel te noemen) op wedstrijden en bij de middendraf. Met springen, in het bos etc niks aan te merken. Dus ik ging er vanuit dat hij teugelkreupel was of onder het werk uit wilde komen. Ook omdat hij er naar een tijdje met rechtrijden geen last van had. Maarja bleek dus wel achteraf de HKO te zijn.... Voelde me toen echt l*llig ten opzichte van hem...
cynthiar schreef:@ Pomski: Zou Brusvein hko vererven? Wel toevallig, en ze waren allebei ook niet echt kreupel!
marleen_usar schreef:Ik heb een vraag weet niet of iemand daar een antwoord op weet? Mijn paard liep kort en de diagnose was hoef katrol 4 en 2 en half.Ik heb de foto,s gezien maar zag er eigenlijk niks op,maar hij heeft breakover ijzers en loopt als een trein.Nooit kreupel en loopt in de wei 24 uur per dag,en als ik kom voeren komt hij naar me toe gegalopeerd.De man van de wei vroeg of hij wel katrol had, omdat hij normaal loopt.De veearts zal toch zeker geen fouten maken als het daarom gaat, iemand adviseerde mij om de foto,s op te vragen om ze aan een andere veearts te laten zien.
marleen_usar schreef:Ik heb een vraag weet niet of iemand daar een antwoord op weet? Mijn paard liep kort en de diagnose was hoef katrol 4 en 2 en half.Ik heb de foto,s gezien maar zag er eigenlijk niks op,maar hij heeft breakover ijzers en loopt als een trein.Nooit kreupel en loopt in de wei 24 uur per dag,en als ik kom voeren komt hij naar me toe gegalopeerd.De man van de wei vroeg of hij wel katrol had, omdat hij normaal loopt.De veearts zal toch zeker geen fouten maken als het daarom gaat, iemand adviseerde mij om de foto,s op te vragen om ze aan een andere veearts te laten zien.