Megasus horse runners... jouw mening?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-17 00:21

Ik denk dat maartje gelijk heeft: goede marketing. Ik weet zeker dat ik 100x gevraagd ga worden wat er onder de voeten van mijn paard hangt zodra ik ermee op pad ga. Ze vallen nogal op zo... helaas.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 20:45

Met de schoenen krijg ik ook al veel opmerkingen en die zijn ´gewoon´ zwart.
Maar velen vragen mij waarom hij een soort van schoenen/sokken heeft, haha.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 21:31

Dyonne schreef:
Met de schoenen krijg ik ook al veel opmerkingen en die zijn ´gewoon´ zwart.
Maar velen vragen mij waarom hij een soort van schoenen/sokken heeft, haha.

Heb ik ook met hoefschoenen. Laatst nog, wat heeft ie aan zijn poten?!

Uuh aan der hoeven?.. :P

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 08:01

Zidore schreef:
Gelukkig ts, ik dacht dat ik de enige was die dezekleuren zo lelijk vind..

Als het excuus is dat je ze makkelijk terug kan vinden ben ik eerder ongerust dan gerust gesteld want ik wil geen plakijzers die loslaten!

Geef mij maar gewoon zwarte of blanke naturel kleuren die top blijven zitten, maar hopelijk is dat toekomst muziek :)

Marketing heb ik geen boodschap aan want het is voor mij reden ze eerder niet dan wel te bestellen (dus in mijn optiek slechte marketing) als ze werken ben ik het beste wandelende reclame bord voor runners wat er bestaat...

Ik heb er al jaren twee op hoefschoenen, in al die tijd 1 keer een schoen kwijt geraakt op een nogal heftige strandrit, dat is ze dan ook vergeven. Maar wat was ik toen blij dat ie een opvallende kleur had want we zagen hem zo liggen!

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 23:57

dat is een goed argument Gypsy, daar had ik nog niet aan gedacht.. doe me dan maar feloranje haaha!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 16:43

"Levering op z'n vroegst in september, we zijn aan het finetunen"
We wachten geduldig....... O:)

Mijn paard loopt inmiddels door een samenloop van dingen al een paar weken zonder ijzers. So far so good, maar vind het toch wel prettig de horserunners achter de hand te hebben, voor het geval het oude probleem van hoefzweren weer optreedt.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 19:46

Gelukkig ga ik niet op trektocht dit jaar, want anders had Megasus me flink in de steek gelaten :roll:

But I guess it's for the best..

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-17 19:56

Ik vind steeds dat uitstel heel vervelend. Ze hadden beter moeten voorbereiden als ze al meer dan een half jaar en twee keer uitstellen over het "finetunen" doen.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 20:25

Inderdaad jammer dat het langer duurt, maar ik denk dat zo'n proces ook wel erg moeilijk in te schatten is. Als ze toch weer kleine minpuntjes tegenkomen bij de afronding en bijhorende tests, vind ik het alleen maar fijn dat dat opgelost wordt! Hopelijk is het het wachten waard :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-17 20:31

Dat laatste hoop ik ook... lang gewacht en het is een hoop geld wat we er voor betaald hebben.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 20:41

Niet alles kan ingecalculeerd worden, maar het stoort mij ook. Vooral de late updates hieromtrent.
Ik kan ook alleen maar hopen dat ze het doen, omdat ze meteen met een ijzersterk product op de markt willen komen zonder kinderziektes.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 20:59

Grit schreef:
Niet alles kan ingecalculeerd worden, maar het stoort mij ook. Vooral de late updates hieromtrent.
Ik kan ook alleen maar hopen dat ze het doen, omdat ze meteen met een ijzersterk product op de markt willen komen zonder kinderziektes.

Dat is een mooi streven, maar ook de reden dat ik heb gewacht met bestellen....als ze dan zo goed zijn heb je niet meer van die opstart problemen.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 21:21

Nou hoor september?!
Daaag veluwe!

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 23:55

Mij verbaast dit eerlijk gezegd niet en ik vind dat de verwachtingen hier ook erg hoog gespannen staan. Ik ben er nooit vanuit gegaan dat de runners dé ultieme schoen zijn. Dit was een kick starter voor een reden...

Ok, de schoen is zogezegd 'uitgebreid' getest, maar toch maar op een beperkt aantal paarden denk ik dan.
Er zal vast ook heel erg nagedacht zijn over het productieproces maar met een beperkt budget heb je ook beperkte mogelijkheden en dan loopt iets al eens vertraging op.

Ik heb een paar besteld met het idee om een nieuw initiatief te steunen, of het nu een succes wordt of niet :)
En voor het geval het geen succes wordt laat ik binnenkort schoenen aanmeten van een merk dat zich wel al bewezen heeft.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 00:03

Ach, verwachtingen hoog gespannen, meer ongeduldig. En ik ben net zo goed voorbereidt op een desillusie, maar inderdaad ook nieuwsgierig en vind dit wel een vernieuwend concept wat ik graag wil uitproberen voor de helft van de latere verkoopwaarde.
Maar nog steeds net zo open minded voor andere bestaande opties. Hoefijzers, ijzerloos en hoefschoenen zijn inmiddels bekende materie en daarbij verschilt het ook per paard waar ik voor kies.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 08:03

Jullie geduld wordt wel op de proef gesteld!
Ik heb nu renegades en als die versleten zijn en de horserunners zijn inmiddels in productie en er zijn goede ervaringen mee dan kan ik mooi overstappen.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 08:18

Inderdaad jammer dat ze nog wat later komen. Mara het is niet anders.

Ik blijf twijfelen voor welk paard ik ze wil hebben. Maar nu moet ik binnenkort een definitieve maat door gaan geven.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:06

Ik heb nog steeds geen enkel bericht gekregen van hoe en wat.... Is er bij mij dan wat misgegaan? Ik heb wel flink wat geld betaald voor 2 sets dus mag toch wel hopen dat ik nog wat ga krijgen?
Hoe zijn jullie op de hoogte gebracht van deze vertragingen? En ik zie dat pol013 aangeeft binnekort maten door te moeten geven.. Nu begin ik me zorgen te maken..

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:20

Ik krijg ze via email binnen. Misschien inloggen en kijken of je mail adres klopt?

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:26

Via E-mail en via facebook verspreiden ze hun updates.

Ik wacht ook rustig af, de meeste kickstarter projecten lopen maanden vertraging op. Mijn trektocht begint a.s. vrijdag, dus voor mij waren ze zelfs met de allereerste verwachtte levermaand al niet op tijd geweest, gelukkig heb ik altijd schoenen liggen voor mijn paard, maar de runners lijken met echt ideaal voor de trektochten. Volgend jaar maar uitproberen dan :D

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 10:35

Grit schreef:
Ik krijg ze via email binnen. Misschien inloggen en kijken of je mail adres klopt?

Oh ik snap 'm al! Had me aangemeld via facebook maar die heb ik op een mailadres staan dat ik nooit gebruik omdat hier onwijs veel spam op binnenkomt. Toch maar even wijzigen dan!

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 11:50

Ik vind het waardeloos dat ze weer vertraging hebben. Ik had erg gehoopt niet meer te hoeven laten beslaan, maar als ze nu al zeggen dat het september gaat worden, dan kan ik er maar beter vanuit gaan dat het oktober wordt. En dus nog 2x ijzers onder verleggen.
Vind het wel lastig vertrouwen te houden, want dat finetunen, dat vind ik meer klinken als: er waren nog dingen niet goed, kennelijk ondanks of juist dankzij het uitgebreide testen. En wat zegt dat dan over het eindproduct?

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 12:53

Mijn ervaring is dat dat niet heel gek is bij een product ontwikkeling. Voor mij niet perse een reden om mij veel zorgen te maken.
Even los van de normale twijfels die je kunt hebben bij een heel nieuw systeem.

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 16:42

ik verwacht dat er ook nog wel wat kinderziektes naar boven komen op het moment dat het product in gebruik wordt genomen door het grote publiek. Bij veel nieuwe modellen en merken hoefschoenen zie je ook dat er de gedurende eerste maanden nog e.e.a. wordt verandert. Dus als je echt van de Megasus afhankelijk bent omdat je paard niet zonder bescherming kan dan zou ik toch even afwachten voordat je de ijzers eraf laat halen of zorgen dat je een alternatief achter de hand hebt.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 19:29

Het is een kickstarter van een product met allerlei nieuwigheden
Als die op tijd was uitgeleverd had ik het vreemder gevonden :+

Liever dat ze check check triplecheck doen en het goed afleveren met een verplaatste datum dan de deadline boven het eindproduct stellen