maartje, heel erg veel sterkte met je keuze!! echt zo erg voor jullie! maar ze heeft een hele liefdevolle tijd bij jou gehad. Iemand schreef het al. liefde is ook loslaten en ik vind het heel knap van je wat je allemaal gedaan hebt!
heel veel sterkte!!
cp112
Geplaatst: 13-08-12 22:40
Maartje. Ik vind het een heel erg moedige keuze, je hebt er echt alles aan gedaan. De blik in haar ogen zegt genoeg. Het is goed zo.....
Laatst bijgewerkt door Dyonne op 14-08-12 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Offtopic verwijderd.
Die foto van haar koppie, je ziet eraan dat het nu genoeg is voor haar en dat voor een jong dier, zelfs ik zie dat en dat terwijl ik het dier helemaal niet kent.
Het blijft moeilijk...............................
Hier ook een stille meelezer. Ik denk dat er maar weinig baasjes zijn zoals jou. Je hebt alles gegeven en niet gelijk opgegeven. Wat ontzettend rot dat het zo heeft moeten aflopen. 1 ding is zeker, jij hebt alles gedaan wat je kon. Avelyn had geen beter baasje kunnen hebben denk ik.
Heel erg veel sterkte, het is al eerder gezegd en ik heb het zelf ook mee gemaakt. Liefde is helaas ook loslaten..
Stille meelezer die hoopte op de welverdiende beterschap. Ik heb ontzettend veel respect voor je doorzettingsvermogen, en vooral voor je keuze om te zeggen wanneer het genoeg is geweest. Wat een werk en verdriet. Aveleyn moet een heel bijzonder paardje zijn, en dat blijft ze ook. Neem de tijd om afscheid te nemen, dat heb jij ook verdiend. Wees lief voor jezelf, wat een heftige tijd moet je hebben gehad! Heel, heel veel sterkte woensdag.
mnkortleve
Geplaatst: 13-08-12 23:32
Woorden schieten te kort... Ik kan alleen maar zeggen dat ik mijn petje voor je afneem en je enorm veel sterkte wil wensen, want wat zal het moeilijk zijn.
Lieve Maartje, heel veel sterkte. Dit is niet het einde dat ik verwacht had. Je hebt gedaan wat je kon en kan jezelf recht in de spiegel aankijken. Heel heel heel veel sterkte!
Wat een walgelijke reactie van 1 persoon. TS lijkt het mij al moeilijk genoeg te hebben. Wat ontzettend rot is dit zeg.. ik leef echt samen met de rest mee met je. Woensdag zal ik aan je denken... heel veel sterkte
naomienaran
Geplaatst: 14-08-12 00:16
oh wat erg! heel erg veel sterkte woensdag! je heb echt je best gedaan, en ik weet zeker dat avelyn je dat heel dankbaar is geweest. ik heb nogsteeds diep respect voor je hoe je avelyn heb behandeld en heb gesteunt! nogmaals heel veel sterkte!
Kaulitz
Geplaatst: 14-08-12 00:22
Heel erg veel super sterkte echtwaar, wat een moeilijke maar een moedige keuze, je hebt er alles aan gedaan wat je maar heb kunnen doen! Sterkte
julian
Geplaatst: 14-08-12 08:22
Hele fijne dag vandaag samen met Avelyn, moet zo vaak aan jullie denken,
Ook hier heel veel sterkte, het zal niet meevallen om je meisje te laten gaan.. Dikke knuffel van mij en Odinn
Kaatje
Geplaatst: 14-08-12 16:57
Heel veel sterkte en moed toegewenst , morgen en de lange tijd daarna die je nodig hebt om alles te verwerken en accepteren. je hebt in ieder geval jezelf niets te verwijten , mijn respect.