Qizz schreef:Sponsor gezocht
Hier ook! Zoek ook een sponsor!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MontyRulezz schreef:Ja, hij stond daar een uurtje of 4, wat hooi erbij, lekker bij de andere paarden.
Mocht trouwens iemand interesse hebben, ik doe een aantal dekens de deur uit:
[EA-TK-AP] Dekens mt 195 oa Horseware + Halsters
Qizz schreef:Gelukkig had ik vandaag een meevallende 2e rekening van de echo, enting en kreupelheidsonderzoek
faye1995 schreef:Ik ben terug uit someren; Het zag er super uit volgens van ooijen. De wond was erg goed genezen en hij vond hem ook erg goed lopen. Moest zelfs een stukje draven!
Daarna is de echo gemaakt en het letsel valt enorm mee. M'n opbouwschema ziet er tot nu toe als volgt uit; binnen 2 weken opbouwen naar 30/40 minuten stappen en na 5 weken mag ik al kleine stukjes gaan draven. Naar mijn mening is het wel heel snel, vooral het stapgedeelte, dus ik ga er wel iets langer over doen
Ik moet waarschijnlijk wel opzoek naar een andere stal omdat onze bak niet vlak genoeg is!
muts_marijke schreef:Heey Qizz
Ik heb voor mijn paard zo'n koelbandage gekocht, zitten er 2 in de verpakking. Wou je er 1 zolang lenen???Dat koelen met water moet een keer mis gaan, dat je net zoals de mijne echt hele gore vieze mok krijgt. Zelfs als je het met een handdoek droog maakt