Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daarnaast heeft mijn paard twee keer flink vastgelegen in de stal, hierna was er lichte onregelmatigheid. Hier heb ik ook een poosje voor gestapt. Hierbij lijkt soms uit de linkerschouder een lichte onregelmatigheid te komen.
Michmisty schreef:Nou wat een pech zeg! Gelukkig dat het nu al weer beter gaat.. ik ben blij dat het normaal is dat het dus zo lang kan duren! Ik zet haar nog op spatbeslag en denk dat ik dan lekker tot aan de zomer blijf stappen tot dat ze overdag het land op kan en het zo weer ga opbouwen. Zomers is het waarschijnlijk altijd beter als met deze kou.
Michmisty schreef:Oke dus het is wel heel belangrijk dat ze veel bewegen..Is het dan geen probleem dat ze ontzettend gek zullen doen op bijv. het land? Op het moment loopt ze wel weer erg onregelmatig maar ik zet haar nog wel gewoon een half uurtje per dag buiten in de paddock omdat zei zoveel energie heeft, en daarnaast stap in nog met haar aan de hand. En wat bedoel je met einde verhaal? Dat het rijden er niet meer in zit en dat het gewoon alleen maar land word?
TigerBD schreef:@Netje, hoe gaat het met jullie nieuwe kanjer? Blijft zonde van Kiek, maar ik hoop dat jullie inmiddels met veel goede herinneringen terug kunnen kijken op haar.
Ik gun dat iedereen met een spatpaard, maar soms kun je niet anders. Sterkte nog Netje! 

Het enige wat verlichting kan geven is pijnstillers (in ons geval bute) bij accute pijn, maar dat speelt bij jou gelukkig niet.
probeer ik even zo nog informatie te verkrijgen. Links is al sprake van redelijk wat botoplossing, rechts zitten vooral haakjes.
) en dat gaat prima.