Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lolclub schreef:Misschien is het voor jou wel voordeliger om het via Ebay rechtstreeks uit Engeland te bestellen
deze bijvoorbeeld, ze leveren naar Frankrijk: http://cgi.ebay.co.uk/FORMULA-4-FEET-Eq ... 2c58569586
geerke schreef:deedee19...leuk filmpje!
Je ziet haar echt worstelen en boos worden![]()
Maar ik begrijp iets niet....ik zie een fjord,ik zie een shet en ik zie iets wat de hoogte heeft van een schaap maar er toch uitziet als een pony?Zijn die zo klein?
Jannepauli schreef:Hmm.. daaruit kan ik dan wel meteen concluderen dat ze toch erg gevoelig is voor gras in de herfst ( en straks in het voorjaar!) Want rond die tijd heeft ze wel vrij lang weidegang gehad... ik zal me dus voor het komende jaar aan een strak schema moeten houden en haar weidegang beperken tot 1-2 uurtjes en de graasmaskers opzetten. 't Is niet anders.
geerke schreef:JP...die andere hoef ziet er iets beter uit.Heeft ze zulke slechte kwaliteit hoeven?
Of komt het door de harde bevroren grond dat het zo brokkelt?
Rechts voor zitten hele andere soort ringen als links.
lolclub schreef:de linkervoet lijkt idd minder aangetast te zijn, de ringen zijn iig minder diep als rechtsvoor.
Om je heel eerlijk te zeggen denk ik dat je er verstandig aan hebt gedaan om Pauli weer terug te zetten op ijzers, als ik het zo bekijk was de hoefwand al behoorlijk weggesleten en liep ze al op haar zolen.
Heeft Pauli nog een verbrede witte lijn ?, ik kon het niet helemaal goed zien door het zand op deze foto maar het lijkt alsof de zool nog wat terug ligt tov de hoefwand
paars schreef:@JP wat geef je Pauli momenteel aan supplementen?
geerke schreef:Die shet heeft er zin in!Wat een soepel beestje!
Je ziet de kabouters van de buren kijken zo van....die is gek!