Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alani schreef:en wat is nu je vervolgstap? Er zal wat met haar aan de hand zijn, het is alleen nog niet ontdekt.
Afhankelijk van hoeveel geld je aan haar wilt spenderen, kun je bij een eerstelijns kliniek (dat is heel anders dat de reguliere paardenkliniek) verdere onderzoeken doen. Ook is er veel meer kennis en ervaring aanwezig.
Alani schreef:@Fierro; een spatpaard is vrijwel altijd nog wel recreatief te rijden. De afspraken die je met de eigenaar gemaakt hebt, lijken mij ook prima. Heb je ook afgesproken voor hoe lang het paard bij je staat en hoeveel invloed jij daar op kunt hebben? Bedenk je dat spat ook na een rustige periode weer terug kan komen. Helaas spreek ik daarmee uit ervaring. De tip van Anja is echt een heel belangrijke; houd in de gaten dat de pony niet scheef wordt in het bekken. Dan gaat hij knoerthard achteruit.
@Manon; je kunt hiervoor altijd overleggen met je da. Ik ga er even vanuit dat hij je paard onder behandeling heeft gehad.
Mijn spatpaard blijft stabiel en daar ben ik heel blij mee.
FriesWytske schreef:Alani schreef:@Fierro; een spatpaard is vrijwel altijd nog wel recreatief te rijden. De afspraken die je met de eigenaar gemaakt hebt, lijken mij ook prima. Heb je ook afgesproken voor hoe lang het paard bij je staat en hoeveel invloed jij daar op kunt hebben? Bedenk je dat spat ook na een rustige periode weer terug kan komen. Helaas spreek ik daarmee uit ervaring. De tip van Anja is echt een heel belangrijke; houd in de gaten dat de pony niet scheef wordt in het bekken. Dan gaat hij knoerthard achteruit.
@Manon; je kunt hiervoor altijd overleggen met je da. Ik ga er even vanuit dat hij je paard onder behandeling heeft gehad.
Mijn spatpaard blijft stabiel en daar ben ik heel blij mee.
Een spatpaard is niet altijd nog recreatief te berijden. Dit weet ik uit eigen ervaring. Ligt er echt aan wat voor spat het is. Bij opwarmspat is het 9 van de 10 keer einde verhaal.