Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anya schreef:Vandaag is de osteopaat bij lan geweest voor haar check up. En voor het eerst heeft ze ook de buiging van de sprong meegenomen. En wat blijkt, ze buigt haar sprong van het spatbeen precies even ver als van haar goede been. Niet helemaal raar dat ik dus nooit stijfheid voel als ze uit de stal komt o.i.d. Het gewricht is niet meer stijf.
), we hebben heerlijke lange brede paden, merk dat dat 'm ook erg goed doet.
oftewel Nakita heeft m weer een keer gereden, en hij gaat goed vooruit, we zitten zeg maar op schema. Dus ik ben blij
Ze werd te groot voor Seven en ze is qua rijden toe aan wat meer. Dus ik heb haar wat eerder dan bedoeld op Lan gezet. Zij rijdt basis en is bezig met de wat meer ingewikkeldere dingen te leren. Maar ze doet veel: iedere letter een overgang rijden, recht vragen e.d. Dat kan ze goed. Bente is 11 nu

Hopelijk blijft dat zo, ik ben nog voorzichtig met rijden.
Ik wil nog een keer ijzers eronder laten slaan en hopelijk blijft mijn paard dan goed lopen zonder ijzers. Ze glibbert er alle kanten mee op, sommige stukken beton op het terrein van mijn stal zijn echt glad. Vind het dus eigenlijk niks met de kans op blessures.
ook bij haar merk ik sinds aantal maanden geen beginstijfheid meer! Vorig weekend hebben we onze eerste endurance uitgereden, helaas wel net iets te langzaam, maar paard en ik hebben genoten
Ik neem met mijn merrie regelmatig balkjes mee in de training en dit jaar ook paar keer kleine sprongetjes gemaakt. Gaat bij haar erg goed en merk de dag erna ook niks, maar blijf toch voorzichtig met springen