Toch schoten me nog een paar vragen te binnen, en ik kan niet anders bedenken dan ze hier te plaatsen..
Sinds Perdy voor het eerst bevangen is geraakt, is ze een enorme koukleum geworden.. met dit weer (zonnetje, maar harde wind) staat ze te trillen, en doe ik haar dus maar een dun dekentje op omdat ik niet wil dat ze gewicht gaat verliezen doordat ze het koud heeft.. zou er een verband kunnen zijn tussen het bevangen geweest zijn en het koud hebben, of is het puur toeval?
En als tweede.. in de wintermaanden staan de paarden op de stal waar ik sta voorzover mogelijk is (dus alleen niet als het echt te nat is/gevroren heeft) gewoon op het land.. in hoeverre zou het mogelijk zijn om Perdy daar lekker bij te zetten (indien mogelijk gewoon de volledige tijd, dus een dagdeel).. ? in hoeverre is gras in de winter een risico?
En als laatste.. ik lees hier vrij veel over probiotica.. nu is het zo dat Perdy een vrij lage weerstand heeft ( of nouja, dat vermoed ik, want ze heeft áltijd wat.. van regenschurft tot mok, tot rasp, tot verkouden.. ga zo maardoor

@ Isapaardje ; wat een fijne foto van Isabella!