Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Delphi2 schreef:Zippora er zijn er meerdere in NL, ik denk dat de website(s) nog niet is geupdate, er zijn een aantal gecertificeerd passers via Hoofwear die ze aan mogen passen en een aantal via Equischoen, Anne Schuite komt uit Belgie maar is regelmatig in Zeeland en ik kom ook wel eens in Zeeland, maar dat is incidenteel als het uitkomt.
zippora schreef:De floating boots klinken echt heel interessant, maar als ik op interent zoek, dan zijn er nog maar 2 mensen die ze aan mogen passen. Klopt dit? Of zijn er ondertussen meer?
De ene zit in Belgié en de andere voor mij aan de andere kant van het land (ik woon in prov. Zeeland).
Delphi2 schreef:Is geen probleem hoot Karev, dan is de vorm van de hoef net ieys anders dan de schoen, Renegade hoeft niet heel nauwsluitend te zitten.
Ik doe floatingboots altijd aanpassen als de hoef op zijn grootst is dus vlak voordat ze bekapt worden, dan heb je wat speling. Jevkrijgt ze vaak wel aan hoor als de hoef wat groter is, eventueel met rubber hamertje even aankloppen, de schoen is vrij flexibel en mag heel nauwsluitend zitten, echter uitdoen is dan wel een uitdaging, dus iets ruimer is net iets gebruikvriendelijker.
Delphi2 schreef:@sparky als ze nog in de standaardmaat passen dan maakt dat niet zoveel uit, maar als ik schoenen echt op maat maak dan zitten ze heel nauwsluitend en is een beetje speling wel fijn.
Roxan1 schreef:Wauw mooi! Bijna dezelfde kleuren als mij - ik heb rode frontjes - maar het zijn dus niet de rode Renegades geworden die Anne ook nog bij had. Mochten wij fijn kleurtjes kiezen voor jou gister..