Ze kan zo het circus in hihi.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

prachtige actie
Hopelijk valt ie dan wat sneller af, want ondanks de vitamine E /selenium-supplement en de magnesium blijft ie toch wat "blubberig". 
Dat betegelen zou een heel goed idee zijn, alleen staan mijn paard niet bij huis en ik denk niet dat ze op stal blij zullen zijn wanneer ik de paddock voor een gedeelte ga betegelen... Het word nu ook al wel wat beter, ze loopt nu alleen nog gevoelig wanneer ik in de bak gereden heb. De dierenarts vond het nu ook wel wat lang duren, dus hij heeft mij probiotica geadviseerd, heb je daar ervaring mee? Of iemand anders?

Amable_Chica schreef:De dierenarts vond het nu ook wel wat lang duren, dus hij heeft mij probiotica geadviseerd, heb je daar ervaring mee? Of iemand anders?
Amable Chica is trouwens niet de naam van me paard, die heet Shinouk
Nado schreef:Victor ziet er goed uit
Volgens mij begint de vit E en probiotica behandeling echt aan te slaan bij Nado. Sinds een week ongeveer zijn de bulten op zijn kont steeds zachter aan het worden, meer sponzig ipv keihard. En hij ziet er goed uit, gaat uit zichzelf een sprintje trekken, ikke blij
). Al z'n "bulten" zijn idd zacht, beetje blubberig, maar ik wil misschien wel teveel te snel. Ik wil gewoon weer een strakke, slanke Victor zoals 8 jaar geleden.
Maar ja....geduld is een schone zaak....holly schreef:Kan dat? Dat het aan het onkruid ligt?
Hoe kan ik nu het beste te werk gaan om uit te vissen of het aan het gras of het onkruid ligt?
En nogmaals de vraag, kan een magnesium kuurtje helpen? Kan ik dat zomaar aan hem geven, zonder eerst uit te hebben gevonden wat de oorzaak nu eigenlijk is?

holly schreef:De draden hangen expres al op zijn hoogte en er word elke dag gecontroleerd of er voldoende stroom op staat, maar als het gras aan de andere kant er lekkerder uitziet, dan kruipt hij er toch tussen door, stroomschok of niet.
Dat is het moeilijke eraan, hoe in hemelsnaam ga ik dit kereltje een poosje van het gras vandaan houden