Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stal_Fiore schreef:Et wordt mij geadviseerd om Metazoa Superfit Broxxx met Timothee te gaan voeren.
Iemand van jullie die dit geeft?
Stal_Fiore schreef:Hier gaan eindelijk de voetjes vooruit, heeft ze een maagzweer![]()
![]()
![]()
Stal_Fiore schreef:Et wordt mij geadviseerd om Metazoa Superfit Broxxx met Timothee te gaan voeren.
Petra_O schreef:Stal_Fiore schreef:Hier gaan eindelijk de voetjes vooruit, heeft ze een maagzweer![]()
![]()
![]()
Het zou jou ook niet mee zeg! Ik vind het wel gek dat Bodegraven niet preventief een maagbeschermer geeft als je paard zo lang op de buut staat. Hebben ze daar nog iets over gezegd?
Ik zie dat je ook zoekende bent met de voeding, ik heb een voedingsadvies van vivienne van Leeuwen van https://www.dkbo.nl/Home. Zij heeft alles doorgerekend wat betreft voedingswaarden, misschien heb je daar wat aan?
Sterkte ermee!
Stal_Fiore schreef:Ja heel gek, Bodegraven heeft het er nooit over gehad.
Ik geef nu 2 dagen pepticure en zie dat ze al rustiger er op wordt. Heb de gekke spreidstand niet meer gezien en ook het gapen niet meer. Sowieso zag ik haar op stal geen ander gedrag vertonen, enkel in de paddock. En dat is nu rustiger. Dus ik hoop dat het een kleintje is.
Ik ga kijken naar dat voedingsadvies kijken. Dank je voor de tip!
denise04 schreef:Stal_Fiore schreef:Et wordt mij geadviseerd om Metazoa Superfit Broxxx met Timothee te gaan voeren.
Ik geef die met esparcette, ik geloof dat daar nog minder suiker in zit en iets meer eiwit?
Pony is geen lastige eter maar ook geen super makkelijke, die eet het al 2 jaar prima
Enige lastige vind ik dat brokjes en Glucobalance minder makkelijk mengen (valt sneller uit elkaar) dan wanneer ik de Gluco door een muesli meng.