Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IVAANAA__ schreef:Esther28 ik heb een tijd groene leem smeerd vond ik fijn spul.
ik heb msm vam horseflex. Fijn spul en niet te duur.
vandaag controle scan gehad ging van ergste uit.maar juist integendeel nieuws gekregen. Onsteking is weg, rechtsvoor genenzen verklaard alleen links nog iets maar goed genoeg om het werk op te gaan bouwen.. nooit verwacht dit. Dw harde bobbel zal blijven van bindweefsel. Hebben jullie dat ook?
IVAANAA__ schreef:vandaag controle scan gehad ging van ergste uit.maar juist integendeel nieuws gekregen. Onsteking is weg, rechtsvoor genenzen verklaard alleen links nog iets maar goed genoeg om het werk op te gaan bouwen.. nooit verwacht dit. Dw harde bobbel zal blijven van bindweefsel. Hebben jullie dat ook?
IVAANAA__ schreef:Esther28 ik heb een tijd groene leem smeerd vond ik fijn spul.
ik heb msm vam horseflex. Fijn spul en niet te duur.
vandaag controle scan gehad ging van ergste uit.maar juist integendeel nieuws gekregen. Onsteking is weg, rechtsvoor genenzen verklaard alleen links nog iets maar goed genoeg om het werk op te gaan bouwen.. nooit verwacht dit. Dw harde bobbel zal blijven van bindweefsel. Hebben jullie dat ook?
liedjuh2 schreef:Leuk Esther! haha ik moet ook echt weer werken aan mijn houding. Laatst had een vriendin foto's gemaakt, jeetje wat is mijn houding slecht geworden.
Ik ga morgen even overleggen met mijn dierenarts of ik niet beter toch iets als die msm kan bijvoeren. Van welk merk en waar bestellen jullie ze?
En wat denken jullie van droog hooi voeren ipv kuilgras. Aangezien hij in toch vrij korte periode 75 kilo is aangekomen....