Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Natasja_ygor schreef:Ygor werd ook niet verdoofd omdat die niet- braaf is, in tegendeel ze vinden hem juist ontzettend braaf
Maar hij kreeg de verdoving om koliek te voorkomen.
perzie schreef:Onze jongen heeft gisteren een spatbeslag gehad, de hoefsmid vertelde dat het een jaar ongeveer zou duren dat hij dit nodig zou hebben en daarna zou het normaal gezien moeten dichtgegroeid zijn ...
Hij is er 95 % zeker van dat hij elke spatter juist krijgt met spatbeslag, laat ons hopen hé
Heb gisteren met hem gereden en ik durf bijna niet meer hopen maar het ging super het leek me inderdaad een heel ander paard !
zal worden vervolgd ..
Alani schreef:Natasja_ygor schreef:Ygor werd ook niet verdoofd omdat die niet- braaf is, in tegendeel ze vinden hem juist ontzettend braaf
Maar hij kreeg de verdoving om koliek te voorkomen.
Om koliek te voorkomen? Nog nooit gehoord.
Dat heeft te maken hoe ze op de Tildren reageren. Daarvoor staat het infuus het 1e half uur heel laag en wordt de dosering langzaam opgevoerd. Maar een verdoving die koliek voorkomt...........
Hoe lang duurde het voordat de Tildren erin zat?
Mijn paard is ook geen van de keren verdoofd en toch 6x Tildren gehad. Overigens geen enkele keer koliekverschijnselen gehad.
Lauraennala schreef:Maar ze zouden toch pijn vrij moeten zijn na die behandeling omdat het na een tijdje dan toch volledig vergroeid is?