Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nado schreef:Weet je, laat ook maar.
JP, ik ben het zo ontzettend zat dat elke keer dat ik iets zeg, jij altijd het tegendeel wil bewijzen, alsof jij de enige bent met kennis. Vaak heb je er zelf niet eens ervaring mee en wil je gewoon je gelijk halen.
Ik ben er klaar mee. Als ik nog eens een tip heb dan PB ik die wel naar betreffende persoon, ik heb geen zin meer om elke keer door jou onterecht onderuit gehaald te worden.
flavlip schreef:Waarom zou jij deze niet geven JP? Aangezien ik over het algemeen tegen medicijnen ben en jij voor...
Nado schreef:Om die reden geef ik ascal bij, Rivendell, misschien voor jouw merrie ook een optie ? Vrij verkrijgbaar bij de apotheek, onder de stofnaam inmiddels, maar als je ascal zegt dan weten ze ook wat je bedoelt. Hier is een pakje met 30 zakjes 4,20.
Jannepauli schreef:Ik ben er niet voor om medicatie te geven als het niet strikt noodzakelijk is. Voeten warmhouden en daarvoor Ascal geven is naar mijn mening niet nodig als het ook anders kan, met bv warme sokken. Dat werkt echt goed - heb dat de vorige winter ook bij Pauli gedaan.