Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
anne_bento schreef:Helaas hebben wij op stal maar 1 groot stuk land waar ze met z'n allen op gaan, geen mogelijkheid tot afzetten.. Wel kleine paddocks maar de lijkt me ook weer niet bevorderlijk voor de pees.
Habore schreef:Ik kom hier ook even binnenvallen als ik mag....
Mijn 23 jarige ruin heeft twee weken geleden een ongeluk gehad waardoor zijn voet is blijven vastzitten in van die rechthoekige draad.
Ze hebben aan de hoefbal moeten hechten en de wonde lijkt te genezen.
Maar de dag na het ongeluk was de pees die aan de voorkant voor het voorbeen van de kogel naar de knie loopt meer zichtbaar.
Het is ook echt de volledige pees van aan de kogel tot aan de knie wat precies meer aan het oppervlak komt te liggen.
De ene dag is ze meer zichtbaar, de andere dag minder. Het is de strekpees volgens mijn DA. Maar zij heeft dit nog nooit gezien zegt ze.
De pees is niet gevoelig, ik mag erop duwen. In stap mankt hij niet.
Hij krijgt nu nog wel equioxx....
Iemand dit al ooit gezien???
ikke20 schreef:@yarrah dat is ook echt het k.tte ervan je voelt jezelf ook echt enorm down en k.t he.
is er al beetje verbetering?
.
anne_bento schreef:Mijn pony gaat lekker naar buiten! Ben zojuist wezen kijken. Wow wat een luxe stal! Ik heb nog nooit zo'n luxe sport stal gezien waarbij alle paarden op de wei staan. Ze komt dan met 1 ander paard op een weiland, veel toezicht, mooie wei, het lijkt helemaal top. Nu iemand zien te vinden die haar wil verhuizen![]()
Ikke20: balen zeg.. Hopelijk met het warme weer te maken en trekt het snel weer weg!