word dus niet vergoed (het infuus)

ze vinden dat ik hem maar 2 weken op stal moet gooien en mee moet gaan wandelen.
nouja hij krijgt iig wel het infuus, kost me weer een rib uit me lijf maar hij is het waard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Natasja_ygor schreef:vandaag eindelijk bericht gehad van de verzekering want we hebben ze maar gebeld.
word dus niet vergoed (het infuus):(
ze vinden dat ik hem maar 2 weken op stal moet gooien en mee moet gaan wandelen.
nouja hij krijgt iig wel het infuus, kost me weer een rib uit me lijf maar hij is het waard
Alani schreef:Natasja_ygor schreef:vandaag eindelijk bericht gehad van de verzekering want we hebben ze maar gebeld.
word dus niet vergoed (het infuus):(
Dat is dus waarom ik zo'n hekel heb aan verzekeringen en ook geen van mijn paarden heb verzekerd. Als je ze nodig hebt dan vergoeden ze niet want dan valt het niet onder de dekking. Grrrr!
Maar je hebt gelijk dat je het wel probeert, veelal slaat het toch aan en is het resultaat goed.
kaat21 schreef:Meiden even een vraag.. Ik wil Spirit graag van zijn beslag af want hij heeft sterke hoeven van zichzelf.. Maar zou dit wel kunnen?? Iemand hier ervaring??