mysa schreef:@Lolclub: kleine nuancering: ik lees hier nergens dat mensen hun paard onbekommerd en vrijuit weidegang geven hoor, wat ik heb meegekregen: even aan de hand grazen of max. twee uurtjes op de wei.
Wie de schoen past trekt hem aan.....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:kan het niet dat er wel een zweer zit maar gewoon wat dieper zodat de hoefsmid het niet ziet?
lolclub schreef:mysa schreef:@Lolclub: kleine nuancering: ik lees hier nergens dat mensen hun paard onbekommerd en vrijuit weidegang geven hoor, wat ik heb meegekregen: even aan de hand grazen of max. twee uurtjes op de wei.Citaat:Wie de schoen past trekt hem aan.....
mysa schreef:Image had een ontsteking aan haar hoefbeen, toch, en werd als gevolg bevangen? Da's wat anders hoor!
Jannepauli schreef:Pardon??!!... ....Als je denkt dat je je opmerkingen kunt permitteren die van een lading voorzien zijn dan krijg je de slof weer naar je teruggegooid ( en aannemende dat je het wereldnieuws volgt, zul je de strekking van een toegeworpen schoen wel kennen).
Jannepauli schreef:Pardon??!!... zou jij niet iets minder de rol van straatadvocaat op je willen nemen? Je zult het ongetwijfeld goed bedoelen maar je staat wel met uitspraken en oordelen klaar over 'mensen' en dat vind ik behoorlijk onprettig om te lezen. Iemand goed bedoelde raad geven, okay maar ga alsjeblieft geen uitspraken doen hoe ergerlijk je het wel niet vindt dat mensen niet doen wat je zegt of goed acht. Alle mensen hier hebben met schade en schande hun les moeten leren, ook jij en ik vind het dan ongepast als jij, nadat je je les geleerd hebt, op een wat badinerende toon over mensen gaat schrijven die zich niet aan de regels volgens LC houden.
Ieder paard is een individueel geval en zal dus ook op individuele merites beoordeeld moeten worden. Daarbij kun je inderdaad wel algemene regels aanhouden en in die zin adviseren. Als je denkt dat je je opmerkingen kunt permitteren die van een lading voorzien zijn dan krijg je de slof weer naar je teruggegooid ( en aannemende dat je het wereldnieuws volgt, zul je de strekking van een toegeworpen schoen wel kennen).
Jannepauli schreef:En waar komen dat soort uitspraken vandaan? Omdat ik uit nieuwsgierigheid een vraag stel over bevroren gras (n.a.v. een post van Isapaardje) ?