Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Story schreef:Klinkt bekend Kpet. Die van mij heeft dan artrose in beide kogels voor.
Maar heeft een beetje dezelfde opstart problemen. Zeker nu de herfst en winter weer om de hoek komt kijken.
Idd een goed supplement geven, goede warme deken en veel beweging. Mijne werd erg stijf van snachts op stal staan. Heb je een mogelijkheid om hem 24/7 buiten te zetten? Hier scheelt dat echt enorm. Misschien voeren op diverse plekken zodat hij meer moet lopen.
Tevens doet die van mij het gewoon het beste rechtuit. In de bak zijn de wendingen echt funest. Je kan altijd proberen of hij het beter doet als je iedere dag iets met hem doet.
Ik voer nu ook omega olie bij om te kijken of dat wat helpt voor de stijfheid.
Story schreef:Klinkt bekend Kpet. Die van mij heeft dan artrose in beide kogels voor.
Maar heeft een beetje dezelfde opstart problemen. Zeker nu de herfst en winter weer om de hoek komt kijken.
Idd een goed supplement geven, goede warme deken en veel beweging. Mijne werd erg stijf van snachts op stal staan. Heb je een mogelijkheid om hem 24/7 buiten te zetten? Hier scheelt dat echt enorm. Misschien voeren op diverse plekken zodat hij meer moet lopen.
Tevens doet die van mij het gewoon het beste rechtuit. In de bak zijn de wendingen echt funest. Je kan altijd proberen of hij het beter doet als je iedere dag iets met hem doet.
Ik voer nu ook omega olie bij om te kijken of dat wat helpt voor de stijfheid.
Maris schreef:Iedere dag wat beweging is het beste natuurlijk. Alleen iedere dag aan de longe lijkt me weer wat teveel. Teveel circels, misschien te mulle bodem. Wandelen ook nog een optie ? Werk aan de hand ?Lekker alles afwisselen.
Geef je hem een glucosamine product of gelatinaat ivm de atrose en stijfheid ? Omega 3 zoals in lijnzaad(olie ) wil ook nog wel eens werken tegen stijfheid, maar vaak meer tegen stijfheid van spieren.
En voor beginstijfheid is er een goed homeopatisch middel.
Voor hakken misschien back on track producten ( voor extra warmte ) ?? En deken voor zijn rug en nek in de winter ?