morgen komen er weer pijnstillers & bloedverdunners en daarna weer verderkijken.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
morgen komen er weer pijnstillers & bloedverdunners en daarna weer verderkijken..
Niet op de plek waar vorig jaar de hoefzweer zat. Daarmee is toch duidelijk dat de hoefjes nog altijd niet in orde zijn.
verder zal ze pijnstilling krijgen (metacam) voor een week, en bloedverdunners (ascal) voor twee weken.. ik koel de hoeven dagelijks +/- 40 min per voorhoef (in een emmer) en ze krijgt als enige naast het hooi 1 handje Nature's Best om haar biotine en glucosamine doorheen te mengen.. iemand nog aanvullingen, tips?
Yellowfish schreef:Ik lees regelmatig dat mensen bij bevangenheid hun paard een kuurtje van het een of ander bij geven, ik heb daar verder geen verstand van, maar misschien mensen in dit topic wel?

)
overigens is dit 'pas' de tweede keer dat ze bevangen is, dus of je op basis daarvan al iets kunt zeggen weet ik niet..