Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fique schreef:Charlie heeft gisteren z'n ijzers met air max gekregen..
Hij vind het maar heel vreemd. Je ziet gewoon dat als hij het harde opgaat zich al voorbereid op dat het pijn gaat doen. Na een paar passen zie je hem echt zo kijken van er gebeurt niks.. dan gaat hij meteen z'n stappen ruimer maken.
Sylloss7 schreef:Hoi allemaal
Ik heb nog verschillende supplementen en metacam over waar iemand misschien nog iets aan heeft.
Mijn pony is er helaas niet meer..
-halve pot Gluco balance phytonics 500gram €20,-
-zo goed als volle pot magnesium citrate phytonics 500gram €20,-
-metacam 250 ml, halve fles nog over, €25,-
Voor de gene die misschien nog iets nodig heeft en zo wat kan besparen op de kosten. Het is allemaal van begin dit jaar.
Ik wil er ook foto’s van maken bij vraag
Groetjes en sterkte allemaal
Caaatje schreef:Hier ook een kleine update, pony is eindelijk gestabiliseerd. Ze heeft nog steeds pijn maar dat zegt dat dat normaal is door enkel de inflacam te kunnen gebruiken ipv buut.
Gaat wel steeds een beetje beter, de vochtophopingen zijn weg, ze ziet er niet meer zo opgezwollen uit, kan comfortabel haar gewicht verdelen over vier benen en slaapt ook minder. Ik hoop dat we in de juiste richting gaan
Hier ook bloedzuigers geprobeerd, de eerste ronde waren het middelgrote en daar was niet zoveel bij te zien. de tweede ronde was gisteren en ik kan niks meer zeggen dan bah wat een drap. De consistentie van het bloed wat daar mee uit kwam was absoluut niet wat ik verwacht had. Maar 1 bloedzuiger per voet nu even gedaan omdat het maar een kleine pony is, volgende week twee proberen per voet.
Slmt9 schreef:@marjo: wat een knap paard zeghet afvallen zie je inderdaad! Succes met de verhuizing. Wat was bij jou de reden van bevangenheid? Mijn paard werd door de combinatie stress (van verhuizing en nieuwe kudde) en over op onbeperkt ruwvoer (was ondervoed) ook bevangen geraakt. Voor een volgende keer zou ik dus zelf nog kijken of ik kan ondersteunen met iets, wellicht voor jou ook interessant.