Verder vind ik van één merk handiger met evt verwisselen van de gaiters. Ondanks dat die hun eigen maat hebben, krijg ik een halve maat groter of kleiner er ook wel om.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Delphi2 schreef:Dan heb je de kleinste maat vipers, heb je niet meteen achter ook laten passen? Dan weet je welke maat je achter nodig hebt/ Sommige paarden hebben voor een iets grotere maat dan achter, maar er zijn ook paarden die achter een kleinere maat nodig hebben. Je zou gewoon de vipers eens achter kunnen proberen als het nodig is, dan weet je of de maat goed is, Renegades mogen wel wat spelling hebben.
Delphi2 schreef:De gloves worden wat soepeler door de warmte waardoor ze uit kunnen gaan, je zou kunnen testen met Muehler Atlethic M tape, als je even googled op Easybooth Glove en Athletic tape krijg je wel en filmpje te zien. Als je hiermee de hoeven intaped dan blijft de schoen beter zitten omdat de lijm door de tape heenkomt en de schoen vastplakt. Is echter wel veel werk voor elk ritje.
DubbelDun schreef:Ik heb voor E-B Glove 2 en achter 1,5. Als ze net bekapt is past ze ook in de 1,5 voor, maar net niet in de 1 die ik voor mijn andere paard heb
Verder vind ik van één merk handiger met evt verwisselen van de gaiters. Ondanks dat die hun eigen maat hebben, krijg ik een halve maat groter of kleiner er ook wel om.