Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

niet op spatbeslag  

als trotse 'oma' http://www.mijnalbum.nl/Album=4B3WGKCF                                                         
 . Ha, ha, altijd leuk die kleintjes. Zou er zo eentje mee willen nemen. Maar heb er al twee 
 .
 . Er kwam een prachtig hengstveulen uit. Wat een bijzondere tijd was dat. Echt een poepie. Heb hem nog geboren zien worden ook. En mijn pony bleek echt een talent voor moederen te hebben. Was echt trots op ze. Maar helaas kon ik ze niet beiden onderhouden. Dus heb ik mijn veulen moeten verkopen. Gelukkig een heel lief iemand gevonden waar ik nog steeds zo nu en dan contact mee. Kan hem dus een beetje volgen. Helaas blijft hij voor haar wat te klein en overweegt ze hem ook te verkopen. Gelukkig is het gevoel een beetje gesleten maar zou het toch wel jammer vinden en hoop ik dat ze net zo'n goed baasje voor hem vind als ik 
 .                                                         

Jennyxx schreef:Dat 8 jarige paardje dat al met pensioen moest, bedoel je daar niet mijn andere pony mee? Ik schreef namelijk een keer dat ik best pech had met paarden, omdat mijn nieuwe 3 jarige spat heeft en mijn andere pony, nu 22 jaar, al met 8 jaar al met pensioen moest. Maar hij heeft hoefkatrolonsteking in de ergste vorm en geen spat. Volgens mij lopen de meeste paarden die in dit topic zijn voorgesteld nu weer helemaal goed hoor! Dus houdt vertrouwen! Sterkte!
.