Jovarna schreef:NB-ers, NA-ers en NH-ers worden dikwijls beticht van "aanvallen", "door de strot duwen", "mening opdringen" en wat al niet meer. Terwijl alle meningen en inzichten van niet-NB-ers, niet-NA-ers en niet NH-ers gewoon geaccepteerd zijn en heeft niemand moeite mee.
Dat is toch vreemd.
In iedere discussie heb je voors en tegens. En om nou telkens tegen één "groep" (om mensen maar over één hoop te gooien) te zeggen dat ze hun mond moeten houden, vind ik wel bizar.
poppekontje schreef:Ik respecteer ieders keuze en ga er van uit dat ieder met zijn paard doet wat hij of zij denkt dat goed voor zijn paard is.
Maar ik vraag me serieus af waarom dit selecte groepje NB'ers geen respect kan opbrengen voor de traditionele hoefsmidgangers (nieuw woord)
Ieder mag zijn mening geven en ik vind het eigenlijk erg onbeleefd van de NB'ers om er steeds maar weer tegen in te gaan.
Dus nu zijn deze NB-ers ook al respectloos en onbeleefd?

Nogmaals poppekontje: waarom vind jij dat NB-ers niet mogen reageren en hun mond maar moeten houden?
Waarom doe je niet meteen een voorstel bij de mods dat er voortaan bij iedere bewegings- en hoevenvraag uitsluitend gereageerd mag worden met "Sla er maar een ijzertje onder", waar de volgende 10 posters zich bij aansluiten, waarna het topic gesloten kan worden?