Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Myour schreef:Ik bedoel meer dat er bv uitgeschoten is met het mes
EDIT; ik zal eigenlijk wel even de situatie schetsen.
Paard in kwestie is een veulen van minder dan half jaar oud die dus bekapt moest worden, maar één been deed ie gewoon niet goed optillen, hoefsmid was met dat voetje bezig toen ie het been naar achteren uitsloeg en de smid net op dat moment het mes naar zich toe haalde met de straal bijwerken, dus kwam het mes in het been. In feite vond ik het eigenlijk logisch dat de smid dan die kosten op zich moest nemen van de dierenarts die komen moest om de boel te hechten, maar de dierenarts vond dat heel erg netjes omdat ze genoeg smeden kende die hardgezegd de eigenaar de schuld gaven wegens onopgevoedheid van het paard.
Dus ik was benieuwd of hier smeden/bekappers zijn die het anders zouden hebben gedaan.
Sannessep schreef:@ FaberSmid: Ik word een beetje zenuwachtig van dat ge-u... zou je ook gewoon je kunnen zeggen? Iedereen noemt mekaar hier gewoon gezellig je en jij
Needje schreef:kwaliteit van de meeste achtervoeten is ook beter als de voorvoeten. zou dat nou echt komen door de gewichtsverdeling?