Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
silly29 schreef:Ik zal eens snel wat aan de stilte komen doen hier!!
Ik heb vanmorgen toch maar weer de DA gebeld omdat ze allebei nog steeds diarree hadden. Hoefbevangen shetje had het nu erger dan ander shetje. Dus hij kwam toch maar even kijken voor de zekerheid, zeker met het weekend voor de deur.
geerke schreef:Jaouk@knappe image!!hoe z'on hoef weer groeit...ongelofelijk...mooi die natuur!!
Die hoef blijft wat stijler,pablo's ene hoef is ook iets stijler dan de andere,misschien toch te maken met hoefbeen kanteling en andere stand van de botten/pezen ofzo?Wat zegt van nassau daarover?
janouk schreef:Van Nassau zegt dat de steile rechter hoef iets breder gaat worden naar mate Image haar hoef beter belast en afrolt. Het hoefbeen is in deze hoef fors gekanteld. De linker hoef zal langzaam vanuit de kroonrand iets minder breed worden. Die hoef heeft het de afgelopen maanden zo zwaar gehad. Image heeft maanden op 3 benen gestaan.
Image is behandeld door de osteopaat: alle botten, organen etc behandeld. Daarna nog door happy athelete gemasseerd, want er bleef nog veel spierspanning in haar rug over. Nu is alles los en is ze drukker dan ooit.
gemske schreef:Isapaardje, is Isabella weer helemaal van de schok bekomen trouwens?
Isapaardje schreef:Kan me ook indenken dat ze "scheef" staat nu. Alsof je zelf aan 1 voet een hak hebt en andere voet een platte zool. Op den duur ga je toch je spieren e.d. voelen, om over scheve botten (rug) maar te zwijgen. Kan zoiets bij Images ook spierspanning geven? Heeft de osteopaat daar wat van gezegd??
Zinn schreef:wat ik bij mijn pony ook had, je zag haar ribben ,maar toch had ze een dikke buik en dan dat kuiltje op haar kont. Echt heel lastig om in te schatten hoeveel voer ze juist nodig heeft.
romeorowan schreef:En Isabella ook al zo mooi slank en zo lekker aan het stappen.